به گزارش ایرنا، سردار محمدرضا نقدی شنبه شب در ویژه برنامه کنگره ملی سرداران و یک هزار و 400 شهید شهرستان فلاورجان در شهر پیربکران افزود : جنگ اقتصادی با دشمن، ساده‌ترین مشکل پیش روی انقلاب در 40 سال گذشته بوده است که می‌توان آن با ایستادگی، مقاومت و توجه به ظرفیت های داخلی برطرف کرد.
وی اظهارداشت : ایستادگی بدون اتکا به کشورهای دیگر تنها راه نجات جمهوری اسلامی ایران ما در بخش های مختلف اقتصادی و فرهنگی است.
معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهدا با دستان خالی در دفاع مقدس پیروز شدند، گفت: امروز ما دانش، انرژی، نقدینگی، منابع و مواد اولیه کافی را در اختیار داریم و می توانیم با دستان پر در جنگ اقتصادی موفق شویم.
نقدی ادامه داد : هر چند دشمنان ما دارای قدرت هستند اما موفقیت و پیروزی ما در جنگ اقتصادی شدنی است و ما می‌توانیم راه تسلط آنان را مسدود کنیم.
به گفته وی ملت ایران در دوران انقلاب با دست خالی در قیام مقابل شاه و حامیان خارجی او پیروز شد.
وی یادآور شد : در دوران دفاع مقدس هم در حالی که ما در محاصره قرار داشتیم و دشمن با تمام تجهیزات به ما حمله کرد اما ملت ایران با دست خالی و به همت شهدا پیروز شد.
وی تصریح کرد: امروز دستانمان در اقتصاد پر است و معادن، مواد اولیه، آب و خاک، انرژی، نیروی انسانی، دانش و نقدینگی مورد نیاز اقتصاد را در اختیار داریم.
معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: حرف شهدا این است که ما با دست خالی ایستادیم و موفق شدیم امروز دست شما پر است و باید به نتیجه برسید و مشکلات را برطرف کنید.
کنگره ملی سرداران و یکهزار و 400 شهید خط شکن فلاورجان با هدف معرفی هر چه بهتر شهدا و ارزش های آنان و با حضور شخصیت های کشوری و لشکری از روز پنجشنبه هفته گذشته آغاز شد و به مدت یک هفته در این شهرستان ادامه می یابد.
شهرستان فلاورجان در 15 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
این شهرستان یکهزار و 455 شهید، 186 آزاده و 2 هزار و 500 جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7150 /6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.