به گزارش ایرنا، علیرضا منصوریان شامگاه روز جمعه در نشست خبری پیش از بازی با پارس جنوبی جم در هتلی در اصفهان افزود : بازی فردا برای ما آسان نخواهد بود و این موضوع تا پایان فصل ادامه دارد.
وی اظهارداشت : فردا به لحاظ موقعیت جدولی تیم حریف نسبت ما بهتر است و از معدود تیم های بودند که به این برتر آمدند و دو سال خیلی خوب را تجربه کردند.
وی تصریح کرد : امروز در لیگ برتر تعریفی از ترم اول و انتهای جدول نیست و هر تیمی سعی می کند خوب بازی کند و امتیاز بگیرد.
منصوریان اظهارداشت: به هر حال فردا دیدار سختی داریم و ما هم با توجه پتانسل بالای خوب احتیاج به تغییرات روحی داشتیم و معتقدم قبل از مسائل تاکتیکی بازیکنان باید با هم رفیق باشند.
به گفته وی در این راستا با اتحاد خیلی مشکلات را رفع می کنیم و اولین هدف ما این بود بتوانیم همبستگی و اتحاد را به دوست بیاوریم و از اعتبار فوتبال ذوب آهن کوشا باشیم.
وی همچنین از امید نمازی سرمربی سابق ذوب آهن قدردانی و تشکر کرد و گفت: نمازی از دوستان خوب من است برای ذوب آهن زحمت کشید.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در مورد شایعات مبنی بر جدایی رشید مظاهری دروازه بان ذوب آهن تصریح کرد : رشید مظاهری دروازه بان تیم سعی کرده مسیر خود را در ذوب آهن به خوبی ادامه داد و در این زمینه با وی صحبت های لازم را کردم.
منصوریان بااشاره به تغییر تاکتیک تیم ذوب آهن گفت: باید نتیجه بگیرم و فقط خوب بازی کردن فایده ندارد و هواداران ذوب آهن که 14 هزار کارگر ذوب آهن ما را حمایت کنند و فردا داخل ورزشگاه آنها را ببینم.
به گزارش ایرنا ، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان فردا شنبه در ورزشگاه فولادشهر میزبان پارس جنوبی جم است.
این دیدار در چارچوب هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال از ساعت 15:15 برگزار می شود.
/6026/8114
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.