به گزارش ایرنا، سردار غلامرضا سلیمانی روز پنجشنبه در کنگره ملی سرداران و 1400 شهید خط شکن شهرستان فلاورجان افزود: طبیعی است که در چنین شرایطی استکبار جهانی آرام ننشیند و ملت ایران را مورد هجمه قرار دهد.
وی ایجاد فتنه، جنگ تحمیلی و هجمه های فرهنگی و فشارهای اقتصادی را از جمله راهبردهای دشمنان برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس به رهبری امام خمینی در سطح منطقه و جهان افتخارآفرین شد.
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان اظهارداشت: شهرستان فلاورجان در دفاع مقدس افتخارات بزرگی آفرید که ما اکنون با برگزاری کنگره ملی سرداران و 1400 شهید این شهرستان از این افتخارآفرینی ها قدردانی می کنیم.
وی با بیان اینکه هدف از برگزاری کنگره سرداران شهید و شهدای هشت سال دفاع مقدس تبیین فتوحات نیست، افزود: امام خمینی (ره) فرمودند فتح یک شهر و یک منطقه ، فتح الفتوح نیست بلکه فتح الفتوح به میدان آمدن جوانانی است که جنگ تحمیلی هشت ساله را برای دفاع از کیان اسلامی اداره کردند.
سردار سلیمانی از دست اندرکاران برگزاری کنگره ملی سرداران و 1400 شهید خط شکن شهرستان فلاورجان قدردانی کرد و تلاش مسئولان محلی، مردم، خانواده شهدا و پیشکسوتان جنگ برای برگزاری این کنگره را ستود.
همچنین نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی برقراری امنیت در کشور را حاصل تلاش و جانفشانی شهدا دانست.
حجت الاسلام و المسلمین سید ناصر موسوی با اشاره به مشکلات این شهرستان افزود: فلاورجان بین شهرستان های استان اصفهان از کمترین سرانه ورزشی برخورداراست.
وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران در سال های اخیر با ساخت 2 سالن ورزشی به افزایش سرانه ورزشی فلاورجان کمک کرده است، از فرمانده کل سپاه خواست تا با احداث چند سالن ورزشی دیگر توسط این نهاد در این شهرستان ، جوانان این منطقه انرژی خود را در این سالن ها صرف کنند.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سالهاست مردم این شهرستان آرزو دارند با رهبر معظم انقلاب دیدار کنند از فرمانده کل سپاه تقاضا کرد که زمینه برگزاری دیدار عمومی مردم این خطه با معظم له را فراهم کند.
کنگره ملی سرداران و یکهزار و 400 شهید خط شکن فلاورجان با هدف معرفی هرچه بهتر شهیدان و ارزش های آنان و با حضور شخصیت های کشوری و لشکری از امروز به مدت یک هفته در این شهرستان برگزار می شود.
شهرستان فلاورجان در 15 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
این شهرستان یکهزار و 455 شهید، 186 آزاده و 2 هزار و 500 جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.