سرپرست این مسابقات روز پنجشنبه به ایرنا گفت: این مسابقات تا یکشنبه هفته آینده در زمین های تنیس (کورت‌) آکادمی اسکواش شهید نصر اصفهان ادامه دارد.
سید هَدا محمدی ادامه داد: تیم ‌های فارس، البرز، خراسان جنوبی، همدان در گروه اول و آذربایجان غربی، سمنان، تهران (ب) در گروه دوم، کرمان، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه در گروه سوم و خراسان رضوی، اردبیل، هرمزگان و قم در گروه چهارم مرحله نخست این مسابقات قرار دارند.
رئیس هیات اسکواش استان اصفهان افزود: تیم های تهران، یزد، گلستان، آذربایجان شرقی، زنجان، مرکزی، گیلان و اصفهان نیز در جدول اصلی این رقابت ها جای گرفته اند.
وی خاطرنشان کرد: نصرت الله انصاری رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان به عنوان ناظر در این المپیاد حضور دارد.
محمدی با اشاره به حمایت های اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برای برگزاری این رخداد ورزشی در اصفهان گفت: وجود کورت های استاندارد در این شهر قابلیت میزبانی رویدادهای کشوری و بین المللی را افزایش داده است.
به گفته او جلسه هماهنگی و قرعه‌ کشی مرحله نخست المپیاد استعدادهای برتر اسکواش پسران کشور با حضور مسئولان کشوری، استانی، سرپرستان و مربیان تیم‌های شرکت‌کننده روز چهارشنبه گذشته در محل سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد.
6020 / 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.