به گزارش ایرنا، سردار محمد علی جعفری روز پنجشنبه در کنگره ملی سرداران و یکهزار و 400 شهید خط شکن شهرستان فلاورجان افزود: تحلیل گران و سیاستمداران آمریکا اعتراف کرده اند که تحولات براساس میل آنها پیش نمی رود و در جنگ اقتصادی هم نوید پیروزی مردم ایران را از زبان خود تحلیل گران غربی و برخی مسئولان اروپایی و آمریکایی شنیده ایم.
وی با اشاره به شکست های پی در پی آمریکا در عرصه های جهانی از قبیل سوریه و عراق گفت: آنها در یمن هم در حال شکست هستند و در آینده نزدیک شاهد پیروزی مردم این خطه خواهیم بود.
سردار جعفری افزود: دولت آمریکا توان اینکه آتش سوزی ساده ای را در کالیفرنیا خاموش کند ندارد و وضع کنونی دولت این کشور بسیار شکننده است و آمریکا اعتبار قبلی را ندارد و هیچ کس حرفش را گوش نمی دهد.
وی تاکید کرد: آنها در جنگ اقتصادی با ملت ایران نیز شکست خواهند خورد و کارشناسان آمریکایی معتقدند که ملت و نظام ایران اسلامی با تهدید و تحریم اقتصادی منفعل نمی شود و احتمال دارد فشارها بر ایران نتیجه عکس دهد.
فرمانده کل سپاه پاسداران روحیه معنوی و نصرت الهی را عامل پیروزی و موفقیت ملت ایران دانست و گفت: این روحیه موجب شده تا ملت ایران در برابر این فشارها در 40 سال گذشته آگاهانه ایستادگی کند.
وی روحیه مقاومت و ایستادگی ملت ایران را به برکت خون شهدا که برگرفته از مکتب امام حسین (ع) است دانست و افزود: تا زمانی که این راه ادامه داشته باشد و راه شهدا در جامعه وجود داشته باشد شکست در جامعه ایران جایی ندارد.
سردار جعفری افزود: دشمنان در حال عبرت گرفتن از شکست های گذشته خود هستند اما طبیعی است که دشمنی خود را ادامه دهند.
وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که آمریکا مظهر ظلم باشد مبارزه، مقاومت و ایستادگی وجود دارد، حکومت آمریکا براساس سرمایه داری، تبعیض نژادی و خوی استکباری شکل گرفته است و به شدت با هر جریان، هر ملت ، هر کشور و هر فردی که با ویژگی های آمریکا مخالفت کند درگیر می شود.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین به اظهارات اخیر دولتمردان آمریکا در باره حکومت عربستان سعودی اشاره کرد و افزود: در حالی که حکومت آل سعود یک خبرنگار را تکه تکه می کند و از بین می برد ، دولت آمریکا از این حرکت حمایت می کند.
سردار جعفری تاکید کرد: چگونه اسلام و جمهوری اسلامی ایران می تواند با چنین دولتی که این ویژگی را دارد سازش کند.
وی اضافه کرد: چه بخواهیم و چه نخواهیم صهیونیست ها و آمریکا در تعقیب ما خواهند بود تا هویت دینی و شرافتمان را لکه دار کنند.
وی همچنین بزرگداشت شهیدان را دارای ارزش والایی بویژه در دوره حساس انقلاب دانست و افزود: جلسات بزرگداشت شهیدان ادامه حرکت جهادی و شهادت است و جامعه ای که در آن یاد شهدا زنده است شکست جایی ندارد.
وی با قدردانی از رشادت رزمندگان و هزار و 400 شهید شهرستان فلاورجان در هشت سال دفاع مقدس افزود: در تمام عرصه های نبرد سرنوشت ساز دوران دفاع مقدس نقش لشکر 14 و لشکر هشت نجف اشرف پررنگ بود که حضور گردان خط شکن فلاورجان در لشکر 14 به این پیروزی ها کمک کرد.
کنگره ملی سرداران و یکهزار و 400 شهید خط شکن فلاورجان با هدف معرفی هرچه بهتر شهیدان و ارزش های آنان و با حضور شخصیت های کشوری و لشکری از امروز به مدت یک هفته در این شهرستان برگزار می شود.
شهرستان فلاورجان در 15 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
این شهرستان یکهزار و 455 شهید، 186 آزاده و 2 هزار و 500 جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
6994/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.