معاون عملیات هوانوردی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: پروازهای این فرودگاه صبح امروز به دلیل پایین بودن دید خلبان از حداقل نیاز برای نشست و برخاست با مشکل مواجه شد.
علی مصطفوی افزود: مه گرفتگی در فضای این فرودگاه تا ساعت 10 و 15 دقیقه صبح ادامه داشت و پس از این مدت با کاهش غلظت مه و افزایش دید، پروازها از سرگرفته شد.
وی از پروازهای شماره 1281 شرکت قشم ایر به مقصد تهران، 4560 شرکت ماهان به مقصد تبریز، 4538 ماهان به مقصد تهران ، 2518 کارون به مقصد منطقه نفتی بهرگان و 4561 ماهان به مقصد کرمان به عنوان پروازهایی نامبرد که صبح امروز از فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان انجام نشد.
شهرزاد سلیم پور مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی نیز با اشاره به اینکه پروازهای یاد شده از سوی شرکت های هواپیمایی لغو شده است، گفت: دلایل مختلف شرکت های هواپیمایی را مجبور به لغو این پروازها کرده است.
وی اظهارداشت: برای انجام برخی پروازها باید هواپیما از مقصد دیگری به اصفهان می رسید و سپس از این مبداء مسافرگیری می کرد و به دلیل اینکه صبح امروز فرود در این فرودگاه امکان پذیر نبود، شرکت های هواپیمایی برای جلوگیری از بی نظمی در زمان سایر پروازهای خود مجبور به لغو این پروازها شدند.
فرودگاه بین المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان دارای 2 باند به طول چهار هزار و 397 متر و عرض 45 متر با10 جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است.
2093/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.