زهرا سعیدی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: استاندار جدید باید با مدیریت، برنامه ریزی و هماهنگی، مشکلات استان را اولویت بندی و بر همین اساس مشکلات بخش های صنعت، کشاورزی و آب استان را حل کند.
سعیدی یادآور شد: اصفهان یکی از استان های خاص و مهم کشور است و مرکز ثقل امنیت و فعالیت های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی ایران محسوب می شود.
این نماینده مجلس گفت: اصفهان در دوران دفاع مقدس، شهیدان و ایثارگران بسیاری را تقدیم انقلاب کرده و در برهه های زمانی مختلف در رفع مشکلات کشور پیشتاز بوده و امروز هم باید یک فرد انقلابی مدیریت آن را بر عهده بگیرد.
وی تاکید کرد: این حق مردم اصفهان است که از مشکلات موجود نجات پیدا کنند.
سعیدی تصریح کرد: ولایتمداری، آگاهی، اخلاق، هوشمندی و درک بالای سیاسی و اجتماعی از شاخص های مثبتی است که باید بصورت نسبی در استاندار جدید اصفهان وجود داشته باشد.
نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: منابع و امکانات زیادی در سال های گذشته بدلیل سوء مدیریت در استان اصفهان از بین رفته که بازگرداندن حقوق حقه مردم، یکی از مطالبات اصلی ما از استاندار جدید است.
وی گفت: استاندار جدید باید از صنایع، سمن ها و نیروهای جوان و توانمند بعنوان مهمترین منابع استان استفاده کند.
سعیدی افزود: مدیر جدید استان اصفهان باید با کوچکترین موارد فساد و سوء استفاده از امکانات نیز بطور جدی برخورد کند.
نماینده مبارکه در مجلس با قدردانی از استاندار سابق اصفهان اظهار داشت: مهرعلیزاده در یک سال گذشته فرصت کمی برای تحقق برنامه های خود در اصفهان داشت.
به گزارش ایرنا، محسن مهرعلیزاده، آبان سال 96 سکان استانداری اصفهان را برعهده گرفت اما بر اساس قانون منع به کارگیری بازنشستگان با 62 سال سن مشمول این قانون شد و از سمت خود کناره گرفت.
محمدعلی شجاعی معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، هم اکنون سرپرستی این استان را بر عهده دارد.
7150 /6027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.