محسن مهرعلیزاده، آبان سال 96 سکان استانداری اصفهان را بر عهده گرفت اما بر اساس قانون منع به کارگیری بازنشستگان، با 62 سال سن مشمول این قانون شد و از سمت خود کناره گیری کرد.
به گزارش ایرنا، قربانعلی قائمی روز دوشنبه در شورای اداری سمیرم افزود: تنها 3 از درصد انتصاب های یاد شده، از افراد غیربومی و 97 درصد دیگر از بدنه سازمان ها و اداره هایی بودند که در آنجا ترقی کرده و سمت گرفته بودند.
وی یادآور شد: در مجموع حدود یکصد انتصاب در زمان مهرعلیزاده در استان صورت گرفت که بیشتر آنها نیز بر اساس جوانگرایی بود.
مشاور عالی استاندار اصفهان اظهار داشت: یکی از مواردی که در سمیرم به آن توجه شده، استفاده از زنان در مناصب دولتی است که انتصاب بخشدار مرکزی سمیرم نیز در همین پیوند انجام شد.
فرماندار سابق سمیرم نیز در این نشست گفت: امروز در حالی از این شهرستان می روم که در مدت کوتاه هشت ماه بیش از دو هزار و 500 میلیارد ریال کار عمرانی و خدماتی در این شهرستان در دست انجام است.
محمد جعفرزاده خاطرنشان کرد: مهمترین طرح کلید خورده در شهرستان و حتی استان اصفهان چهار خطه کردن جاده سمیرم به یاسوج با حدود یکهزار میلیارد ریال اعتبار است که تکمیل آن در آسانی ترافیک جنوب به مرکز و شمال کشور نقش موثری دارد.
وی گفت: تصویب و تخصیص حدود 200 میلیارد ریال اعتبار طرح های آبخیزداری، شهرداری ها و بخش کشاورزی در سفر اخیر استاندار اصفهان به سمیرم نیز دستاورد بزرگی برای این خطه محسوب می شود.
این مسئول ادامه داد: یکی از طرح های بزرگ آبی فاقد اعتبار که نیمه تمام رها شده بود طرح انتقال آب از تنگاب به دشت سمیرم بود که هم اکنون مشکلات آن حل شده است و با کمک مسئولان استان بزودی کارهای اولیه اجرای آن کلید خواهد خورد.
فرماندار سابق سمیرم تصریح کرد: امروز شاهد تلاش عمرانی و بهسازی در روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان هستیم که در نوع خود کم سابقه است.
به گزارش ایرنا، در این جلسه که در فرمانداری سمیرم تشکیل شد، محمد جعفرزاده بر اساس اجرای قانون بازنشستگان، تکریم و تودیع و محمدرضا عسگریان بعنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان منصوب شد.
عسگریان، معاونت فرمانداری های سمیرم و مبارکه را در کارنامه خود دارد.
شهرستان سمیرم با افزون بر یکصد هزار نفر جمعیت ثابت و عشایری در 160 کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.
6027/7147
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.