جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج ) استان اصفهان روز دوشنبه در نشست خبری در فرماندهی این سپاه گفت: این کنگره به مدت یک هفته درشهرهای فلاورجان، بهاران، پیربکران، قهدریجان، سهروفیروزان، ایمانشهر، ابریشم، کلیشاد ، سودرجان و زازان برگزار می شود.
سردار مجتبی فدا هدف از برگزاری این کنگره را معرفی هرچه بهتر شهیدان و ارزش های آنان دانست و گفت: سخنرانی شخصیت های کشوری و لشکری، برپایی نمایشگاه، سرکشی و اهدا تندیس به خانواده شهدا و خواندن دعا از جمله برنامه های این رخداد خواهد بود.
جانشین فرمانده سپاه اصفهان افتتاح سالن چهار هزار نفری مجموعه شهدای خط شکن واقع در خیابان ملاصدرا فلاورجان را نیز از دیگر برنامه های این رویداد عنوان کرد و ادامه داد: افتتاحیه این رخداد با سخنرانی سردار محمدعلی جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اختتامیه آن به انضمام چهار برنامه دیگر در این مجموعه برگزار خواهد شد.
فدا افزود: همزمان با برپایی این کنگره رزمایش جبهه فیاضیه عملیات ثامن الائمه(ع) به مدت سه شب در مجموعه فرهنگی خط شکنان برگزار می شود.
وی همچنین اجرای 70 طرح محرومیت زدایی بسیج سازندگی و برگزاری برنامه های فرهنگی در مدارس را از جمله برنامه‌های هفته بسیج در سطح استان برشمرد و گفت: محرومیت زدایی و اشتغال زایی از جمله اصلی ترین رویکردهای سپاه استان اصفهان به شمار می رود و در راستای آن اقداماتی نیز انجام شده است.
جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج ) استان اصفهان فعالیت در عرصه های خدماتی و عمرانی را نیز با اهمیت دانست و گفت: 200 هکتار از بیابان های شرق اصفهان به همت این مجموعه و با هدف جلوگیری از انتشار ریزگردها و کاهش فرسایش خاک نهالکاری شده است.
شهرستان فلاورجان در 15 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
این شهرستان یکهزار و 455 شهید، 186 آزاده، 2 هزار و 500 جانبازتقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
6020/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.