فاطمه زهرا سیدان روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: جو به نسبت پایدار و آرامی تا فردا در استان حاکم خواهد بود اما از فردا با ورود سامانه ناپایدار از مناطق غربی استان شاهد بارش های رگباری خواهیم بود که این بارش ها تا جمعه ادامه دارد.
وی گفت: آسمان در سطح استان اصفهان تا فردا به صورت صاف تا قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد و افزایش ابر و احتمال بارش خفیف در برخی مناطق پیش بینی می شود.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: بارش های پراکنده در مناطق غربی از بعدازظهر فردا آغاز خواهد شد اما در سایر مناطق استان برای روزهای پنجشنبه و جمعه شرایط ناپایداری مهیاتر خواهد بود.
سیدان افزود: دمای هوای امروز صبح شهر اصفهان به پنج درجه سانتیگراد رسید که نسبت به روز گذشته یک درجه افزایش داشته است.
وی گفت: دمای هوای اصفهان در گرمترین ساعات روز گذشته به 18درجه سانتیگراد و امروز هم در خنک ترین ساعات به چهار درجه سانتیگراد رسید.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اظهار داشت: خورو بیابانک و کاشان با 18 درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین و بوئین و چادگان با یک درجه سانتیگراد زیر صفر به عنوان سرد ترین نقطه استان اصفهان اندازه گیری شده است.
همچنین بر پایه اعلام اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان هوای شهر اصفهان و شماری از مناطق تابعه این استان صبح امروز سه شنبه سالم است.
7150 / 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.