به گزارش ایرنا، دیدار تیم های تیم فولاد مبارکه سپاهان و سایپای تهران از سری رقایت های هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 16:30 دقیقه امروز جمعه در حضور بیش از 20 هزار تماشاگر در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد و در پایان تیم میزبان توانست با سه گل میهمان خود را شسکت دهد.
از همان دقایق اولیه بازی در نیمه اول این دیدار تیم سپاهان حملات خود را بر روی دروازه سایپا آغاز کرد و توانست در دقیقه 14 توسط کی‌ روش استنلی سوارز با ضربه پا به گل اول خود برسد، تیم سپاهان چهار دقیقه بعد دوباره با پاس زیبای کی روش استنلی توسط خالد شفیعی به گل دوم خود رسید و توانست ظرف چهار دقیقه در 20 دقیقه اول دو گل به سایپا بزند.
طلایی پوشان اصفهان چندین موقعیت دیگر توسط بازیکنان خود بدست آوردند که با برخورد با تیرک دروازه برخورد کرد و برخی از آنها هم از کنار دروازه به بیرون رفت.
تیم سایپا نیز در نیمه اول این دیدار توانست از موقعیت های خود بهره ببرد و بازیکنان این تیم از ضد حملات به دست آمده خود درست استفاده نکردند تا نیمه نخست این دیدار با دو گل به نفع سپاهان تمام شود.
نیمه دوم این دیدار در حالی آغاز شد که سپاهان در دقیقه 48 کی روش استنلی ارسال توپ سجاد شهبازده توانست استفاده کند و توپ به بیرون رفت.
تیم سایپای تهران نیز بازی خود را هجومی کرد ولی درست از فرصت هاب خود در ضد حملات بهره نبرد تا این که در دقیقه 78 دوباره کیروش استنلی با پاس زیبای سید محمد کریمی با ضربه سر ، گل سوم سپاهان را به ثمر رساند.
در این دیدار ساسان انصاری و حامد بحیرایی از تیم سپاهان و رضا علیاری از تیم سایپا از داور کارت زرد دریافت کردند.
در این دیدار امیر قلعه نویی پیام نیازمند، حسن جعفری، سیاوش یزدانی، خالد شفیعی، سعید آقایی، حامد بحیرایی، بختیار رحمانی دقیقه 67 تعویض با محمد کریمی) ، ولادیمیر کومان، سجاد شهباززاده، ساسان انصاری تعویض دقیقه 86 جلال علی محمدی) و کی‌روس استنلی را به زمین فرستاد.
رضا علی یاری گلوجه، ساموئل سارفو، مهرداد کفش گری( دقیقه 50 تعویض رضا جعفری)، آرش رضاوند، مهدی ترابی، علی دشتی (تعویض دقیقه 69 معین عباسیان) ، رضا اسدی، امید خالدی،آرمان رمضانی، محمد امین حاج محمدی، محمد حسین اکبر منادی با هدایت علی دایی بودند.
این دیدار را علیرضا فغانی با کمک های علیرضا میرزا بیگی و حسن یوسفی قضاوت کرد.
8114/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.