رضا کریمیان روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود : از اواخر روز شنبه 19 آبان سامانه جوی ناپایداری از غرب وارد استان می شود و روز یکشنبه در مناطق غربی و شمالی بارش خواهیم داشت.
وی با بیان این که در شمال استان بارش ها به صورت باران و در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود، تصریح کرد : روز یکشنبه احتمال بارش های خفیف در مناطق مرکزی و جنوبی اصفهان وجود دارد.
این کارشناس هواشناسی به کاهش دمای هوا با شیب ملایم در این هفته کاهش اشاره و خاطرنشان کرد : سامانه بارش زای دیگری نیز از اواخر هفته وارد استان می شود.
کریمیان، گرم ترین نقطه استان اصفهان را خور و بیابانک با 21 درجه و سردترین را بویین و میاندشت با یک درجه سانتی گراد در 24 ساعت آینده پیش بینی کرد.
به گزارش اداره کل هواشناسی اصفهان بررسی نقشه‌ های هواشناسی بیانگر جوی به نسبت ناپایدار بر روی استان در 2 روز آینده است.
بر این اساس روز شنبه در بیشتر نقاط استان، آسمان قسمتی ابری گاهی با افزایش ابر و وزش باد، پیش‌ بینی می‌ شود و روز یکشنبه با ورود سامانه ناپایدار، شاهد بارش به‌ ویژه در نواحی غرب و شمال استان خواهیم بود.
هوای کلانشهر اصفهان برای روز شنبه قسمتی ابری و غبار صبحگاهی، گاهی افزایش ابر و وزش باد و برای روز یکشنبه قسمتی ابری، گاهی با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی شده است.
3011/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.