به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی میردامادی در نماز جمعه این هفته در مصلای امام خمینی( ره) اصفهان افزود : عده ای می گفتند با شروع تحریم های جدید امریکا علیه کشورمان از 13 آبان، مملکت به هم می ریزد و اغتشاش به وجود می آید اما دیدیم که هیچ اتفاقی آن روز نیفتاد.
وی با بیان این که امریکا روز به روز ضعیف تر و ایران، قوی تر می شود، تصریح کرد : ایران امروز به قدرتی رسیده که تحریم ها روی آن اثرگذار نیست.
امام جمعه موقت اصفهان با اشاره این که فشارهای استکبار جهانی باعث افزایش مقاومت و عزت ملت ایران شد، تصریح کرد : بنا بر تاکید رهبر معظم انقلاب آینده ما بسیار والاتر از زمان حال خواهد بود و در همه ابعاد از جمله پزشکی و تسلیحات نظامی برای دفاع از کشور پیشرفت بسیاری خواهیم کرد.
میردامادی اضافه کرد : هرچند امروز با مشکلاتی مواجه هستیم و از مسوولان می خواهیم که برای رفع این مسائل همت و تلاش بیشتری کنند، حقوق های نجومی کم شده و طرح های غیر ضروری اجرا نشود.
وی با اشاره به راهپیمایی بزرگ اربعین از سپاه و نیروی انتظامی برای برقراری امنیت آن قدردانی و اضافه کرد : از دولت و بانک مرکزی انتظار بیشتری برای خدمات رسانی به زائران جهت تبدیل ارز داشتیم.
وی ادامه داد : کربلای حسینی، بهترین جایگاه برای جمع شدن همه شیعیان در یک کنگره عظیم جهانی است.
خطیب جمعه موقت اصفهان بیان کرد : شنیده ایم که عده ای به عنوان اینکه می خواهند ملت را شاد کنند برای آنها کنسرت بگذارند یا راه را برای اینکه زنان سوار موتور شوند باز کنند در حالی که باید از راه صحیح ملتی که زیر فشار اقتصادی است را شاد کرد.
وی با تاکید بر اینکه دشمن امروز در کمین جوانان است، افزود : رسانه ها و شبکه های استکبار جهانی می خواهند ایمان و اعتقاد و شور و اشتیاق اسلامی را از بین ببرند.
امام جمعه موقت اصفهان در خطبه نخست نماز جمعه نیز با تاکید بر اهمیت نماز جمعه ، از باز بودن برخی مساجد در شهر اصفهان انتقاد و تصریح کرد : مساجد در تهران و مشهد تعطیل است اما نمی دانم مشکل در اصفهان از کجاست.
وی ادامه داد : بنا بر روایات اگر مسلمانی سه هفته متوالی به نماز جمعه نرود خدا بر قلب او، مُهر می زند.
به گزارش ایرنا، در پایان نماز جمعه این هفته اصفهان، نماز میت بر پیکر محمود رفیعی میاندشتی شهید نیروی انتظامی اصفهان توسط حجت الاسلام محمد تقی رهبر و با حضور سردار اشتری فرمانده انتظامی کشور اقامه شد.
پس از آن آیین تشییع پیکر این شهید از مصلای اصفهان به سمت گلستان شهدا با حضور مسوولان، نیروی انتظامی و مردم برگزار شد.
شهید رفیعی روز چهارشنبه 16 آبان امسال در درگیری با سوداگران مواد مخدر در اصفهان به شهادت رسید.
/6026/3011
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.