حیدر ایمانیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یک میلیارد از این تسهیلات به کسب و کارهای خرد و سایر مبلغ جهت اشتغال خانگی به 20 نفر از مددجویان پرداخت شده که دوره بازپرداخت این تسهیلات با کارمزد پایین، پنج ساله می باشد.
وی بیان کرد: این بسته های های حمایتی در جهت فراهم کردن زمینه های اشتغال و فعالیت مولد و پایدار برای خدمت گیرندگان و توانخواهان زیر پوشش بهزیستی، حفظ کرامت انسانی، ایجاد امنیت اجتماعی، روانی، اقتصادی و خودکفایی نسبی جامعه هدف اعطا شد.
رئیس اداره بهزیستی آران و بیدگل همچنین اضافه کرد: پرداخت 82 میلیون ریال حق بیمه خویش فرمایی به 11 نفر از مددجویان و 73 میلیون ریال جهت بیمه کارفرمایی به هشت نفر دیگر از مددجویان زیر پوشش در سال جاری صورت گرفته است.
وی عنوان کرد: برای ایجاد اشتغال پایدار، پرداخت حق بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی تعریف شده که شخص کارفرما در صورت بکارگیری افراد معلول می تواند از این حق بیمه پرداختی از سوی بهزیستی بهره مند شود.
به گفته ایمانیان، 2 هزار و 100 نفر در حوزه توانبخشی و 180 نفر در حوزه اجتماعی از شهرستان آران و بیدگل زیر پوشش خدمات بهزیستی هستند.
آران و بیدگل با جمعیت افزون بر 103 هزار نفر در فاصله 6 کیلومتری شهرستان کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
7472/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.