به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی امام جمعه داران امروز یکشنبه، در جمع مردم شرکت کننده در این راهپیمایی گفت: آگاهی و دشمن شناسی دانش آموزان و دانشجویان همواره یک برگ برنده برای انقلاب بوده است.
وی افزود: استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار در طول دوران پیروزی انقلاب در گفتار و در رفتار از هیچگونه تهدید و توطئه‌ای برای ضربه زدن به این نظام مقدس فروگذار نکرده‌اند.
حجت الاسلام سیاوشی با بیان اینکه پیروی ملت ایران از سیره امام حسین (ع) رمز شکست آمریکا و استکبار جهانی است، افزود: ملت ایران درس آزادگی و استقامت را از امام حسین(ع) یاد گرفته و به کار بسته اند.
وی عنوان کرد: تحریم ها مختص به سال های اخیر نیست بلکه از ابتدای انقلاب بوده و بر همه روشن است که آمریکا همه توان خود را برای ضربه به میهن اسلامی به کار بسته است.
حجت الاسلام سیاوشی یوم‌الله سیزده آبان را تکرار درس استکبار ستیزی توصیف کرد و افزود: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط بطلانی بر سیطره شوم آمریکا در کشور بود.
وی همچنین تحمیل جنگ هشت ساله، بلوکه کردن میلیارد ها دلار از در آمدهای ایران، خروج از برجام و عدم پایبندی به تعهدات، اعمال تحریم های مستمر و ظالمانه، ترور دانشمندان هسته ای، حمله به سکوهای نفتی ایران و کمک به عراق برای بمباران شیمیایی را از از جمله خصومت های ظالمانه آمریکا در حق ملت ایران بیان کرد.
به گزارش ایرنا؛ همزمان با سراسر کشور راهپیمایی 13 آبان همزمان با سراسر کشور درشهرهای دامنه و داران فریدن برگزار شد.
در این مراسم دانش آموزان و دانشجویان با همراهی اقشار مختلف مردم ، شعارهای ضد استکباری سر دادند.
نیروهای هلال احمر ، اورژانس ، آتش نشانی و نیروی انتظامی نیز در اطراف محل راهپیمایی مستقر بودند.
حضور گروه های مختلف مردمی از جمله خانواده های شهدا، بازاریان، روحانیان، بسیجیان، معلمان و روستائیان در مراسم مشهود بود.
/ 6022 / 9861
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.