فرمانده انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری ۳ سارق مسلح که ۲ و نیم کیلوگرم طلا را از یک طلافروشی در شهر اصفهان سرقت و متواری شده بودند، خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "مهدی معصوم بیگی" اظهار داشت: حدود ۲۰ روز پیش کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان از سرقت ۲ کیلو و ۵۰۰ گرم طلا از یک طلافروشی در شهر"اصفهان" مطلع شدند و پیگیری موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار قراردادند.

وی افزود: در بررسی‌های به‌عمل‌ آمده مشخص شد ۳ سارق مسلح با صورت پوشیده وارد یک طلافروشی شده‌  و پس از ضرب‌ وجرح فروشنده، طلا‌ها را به سرقت برده و متواری می‌شوند.
 
سردار معصوم بیگی اضافه کرد: کارآگاهان موفق شدند هر ۳ سارق را که غیربومی بودند شناسایی و با اعزام ۳ اکیپ عملیاتی در ۳ شهر مختلف آن‌ها را دستگیر کنند.
 
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سارقان طلا‌های مسروقه را به مبلغ ۶ میلیارد ریال به یک مال‌خر در استان تهران فروخته بودند، بیان داشت: تمامی حساب‌های سارقان مسدود و یک دستگاه سواری پارس و یک کامیونت ایسوزو که از فروش طلا‌ها خریداری‌شده بود نیز توقیف شدند.
 
فرمانده انتظامی استان اصفهان از تحویل متهمان به مراجع قضایی خبر داد و خاطرنشان کرد: خط قرمز پلیس استان اصفهان برخورد با سارقان، اراذل‌واوباش و برهم‌زنندگان نظم و امنیت جامعه است و نیروی انتظامی و قوه قضاییه با مشارکت مردمی با هر گونه تخلفی برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.