به گزارش ایرنا، منصور شیشه فروش روز چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان تیران و کرون افزود: احداث هزار و 750 مسکن دیگر در کرمانشاه با مسئولیت استان اصفهان با 80 درصد پیشرفت فیزیکی دردست اجراست.
وی همچنین درباره وضعیت بحران در تیران و کرون گفت : آتش سوزی مراتع، حوادث جاده ای، بیماری های دام و طیور، آثار مخرب زیست محیطی معادن، تردد خودروهای سوخت رسان و انتقال حجم بالای گاز و نفت از جمله موضوعات مهم و در معرض بحران این شهرستان است.
شیشه فروش تاکید کرد : مسائل بحران زای تیران و کرون نیازمند پیش بینی و تامین تجهیزات و امکانات برای رسیدگی به موقع در مواقع ضروری است.
زلزله کرمانشاه به بزرگی ۷٫۳ در مقیاس ریشتر شامگاه یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ نزدیکی ازگله در محدوده مرز ایران و عراق در ۳۲ کیلومتری جنوب غربی شهر حلبچه عراق رخ داد که در این حادثه 620 تن جان باختند و هزاران دستگاه خانه ویران شد.
فرماندار تیران و کرون نیز در این نشست با اشاره به موقعیت جغرافیایی و امکان وقوع بحران در بعضی از عرصه ها گفت: 11 درصد از تردد جاده های استان اصفهان در این شهرستان انجام می شود و 2 پایگاه جاده ای هلال احمر و 2 پایگاه اورژانس 115 پاسخگوی حوادث جاده ای و شهری نیست.
مجید حججی افزود: واحدهای آتش نشانی شهرداری ها تجهیزات حرفه ای و تخصصی برای اطفا حریق و رسیدگی به حوادث ندارند و امکانات موجود قادر به پاسخگویی نیازها نیست.
وی گفت : خط انتقال و توزیع گاز و نفت از شهر تیران می گذرد و حجم و فشار موجود در لوله های انتقال هر کدام یک بمب لحظه ای و تهدیدی برای منطقه است.
فرماندار تیران و کرون گفت : شرکت های نفت و گاز باید نسبت به رعایت اصول ایمنی و پیشگیری از وقوع حادثه پیش بینی لازم را داشته باشند.
وی همچنین با اشاره به خشکسالی های اخیر اضافه کرد: تاکنون هیچ اعتباری برای جبران خسارت خشکسالی به کشاورزان این منطقه پرداخت نشده است.
شهرستان تیران و کرون با 72 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
7131/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.