محمد جواد بگی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: تعدادی از واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان اصفهان به دلیل پرداخت نشدن کامل حق انتفاع و بهره برداری زمین، مشمول جریمه شده اند.
وی اضافه کرد : شرکت شهرک های صنعتی اصفهان برای حمایت از تولید در استان، بخشودگی جرایم این واحدها را تا پایان امسال در دستور کار خود قرار داده است.
بگی با بیان اینکه متقاضیانی که خواهان استفاده از این بخشودگی هستند باید شرایطی داشته باشند، آنها را داشتن مجوز بهره برداری یا پایان کار یا جواز کسب عنوان کرد و گفت : اگر واحدی در حال نصب ماشین آلات خود و فعال است نیز می تواند از این بخشودگی بهره مند شود.
وی درباره چگونگی اعمال بخشودگی نیز توضیح داد : اگر واحدی قصد تسویه حساب 100 درصد جرایم را داشته باشد مشمول 80 درصد بخشودگی و اگر قصد تسویه حساب 50 درصد جرایم را داشته باشد مشمول 60 درصد بخشودگی می شود.
بگی با بیان اینکه شرکت شهرک های صنعتی اصفهان، رتبه نخست کشور در تعداد قرارداد و مساحت فروش زمین در سال های گذشته را دارد، گفت : تامین زیر ساخت های لازم برای واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان و ارائه خدمات حمایتی به صنایع کوچک و متوسط از مهمترین رسالت های این شرکت است.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی اصفهان با بیان اینکه بیش از 90 درصد صنایع استان را صنایع کوچک و متوسط تشکیل می دهند، افزود : در زمان حاضر بیش از پنج هزار و 500 واحد صنعتی، تولیدی و خدماتی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان مستقر هستند.
76 مجوز ایجاد شهرک و ناحیه صنعتی در استان اصفهان صادر شده که تاکنون از میان آنها 70 شهرک و ناحیه صنعتی با اشتغال بیش از 120 هزار نفر به بهره برداری رسیده است.
اصفهان با 12 هزار هکتار مساحت شهرک ها و نواحی صنعتی از نظر تعداد و اراضی مقام نخست را در کشور دارد.
3011/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.