حیدر ایمانیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: 2 میلیارد ریال از کمک های صورت گرفته به صورت نقدی و سایر کمک ها غیر نقدی و خدماتی بوده که 10 درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش نشان می دهد.
وی افزود: کمک های جمع آوری شده در راستای نیازهای مددجویان زیر پوشش شهرستان آران و بیدگل در زمینه های درمان، مسکن، جهیزیه، سبد کالا و خرید وسایل ضروری تخصیص می یابد.
رئیس اداره بهزیستی آران و بیدگل یادآور شد: مردم این شهرستان افزون بر 11 میلیارد ریال در یک سال گذشته به مدد جویان زیر پوشش کمک کردند که یک میلیارد و 990 میلیون ریال در بخش دولتی و 9 میلیارد و 300 میلیون ریال در بخش غیر دولتی جذب شد.
وی به نقش پر رنگ نیکوکاران در کمک به بهزیستی در زمینه های گوناگون عنوان کرد: اجرای برنامه های این سازمان تنها با اعتبارهای دولت تحقق نخواهد یافت و این امر نیازمند مشارکت های مردم به عنوان بزرگترین و ارزشمندترین سرمایه اجتماعی می باشد.
ایمانیان همچنین با تاکید بر بهره برداری از همه ظرفیت ها در راستای توانمندسازی جامعه هدف گفت: 2 هزار و 100 نفر در حوزه توانبخشی و 180 نفر در حوزه اجتماعی زیر پوشش بهزیستی شهرستان آران و بیدگل هستند.
شهرستان آران و بیدگل با جمعیت افزون بر 103 هزار نفر در فاصله نزدیک به 6 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
7472/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.