حبیب الله پورابراهیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: 126 هزار و 454 نفر- ساعت در بخش دولتی و 74 هزار و 724 نفر- ساعت از سوی بخش غیر دولتی دوره آموزشی برای علاقه مندان رشته های فنی در آران و بیدگل برگزار شد.
وی افزود: نزدیک به 67 هزار نفر- ساعت در مرکزهای سیار شهری، 34 هزار نفر- ساعت در مرکز ثابت، 10 هزار و 770 نفر- ساعت در روستا، 10 هزار نفر- ساعت در صنایع و چهار هزار و 700 نفر- ساعت در پادگان ارتش آموزش از سوی بخش غیر دولتی ارائه شده است.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای آران و بیدگل اضافه کرد: آموزش ها در بخش دولتی به یک هزار و 218 نفر کارآموز و در بخش غیر دولتی به 420 کارآموز ارائه شده و در 34 آموزشگاه آزاد، یک مرکز ثابت شهری، سه مرکز سیار شهری و روستاها ادامه دارد.
وی عنوان کرد: رشته های برق صنعتی و ساختمانی، تعمیر لوازم خانگی، حرارتی و برقی، سرویس کار خودرو، تعمیر وسایل گازسوز و پکیج ویژه آقایان و رشته های صنایع دستی، هنرهای صنایع چوب، فناوری اطلاعات و صنایع چرم ویژه بانوان علاقه مند ارائه می شود.
شهرستان آران و بیدگل با جمعیت افزون بر 103 هزار نفر در فاصله نزدیک به 6 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
7472/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.