رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: برای خرید این آمبولانس ها 280 میلیارد ریال از محل اعتبارهای دانشگاه هزینه شده است.
حسین ریاحی افزود: هم اکنون این مرکز دارای 40 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و 2 دستگاه موتور آمبولانس است که 20 دستگاه در هر نوبت کاری آماده خدمت رسانی به آسیب دیدگان احتمالی حادثه های گوناگون درون شهری و برون شهری می باشد.
وی با اشاره به فعالیت 20 پایگاه فوریت های پزشکی در منطقه کاشان بیان کرد: 13 پایگاه در جاده ها و هفت پایگاه ها نیز در نقاط شهری به مردم خدمت رسانی می کنند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، در ادامه نیز از اعزام 10 نفر نیرو با 2 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس به استان کرمانشاه برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.
وی عنوان کرد: تیم های امدادی فوریت های پزشکی کاشان در استان کرمانشاه مستقر شده و از 30 مهرماه تا پایان آیین پیاده روی اربعین، به زائران حسینی در مسیرهای منتهی به مرز با عراق امدادرسانی می کنند.
جمعیت افزون بر 468 هزار نفری شهرستان های کاشان و آران و بیدگل زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان قرار دارد.
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.