به گزارش ایرنا، علی اصفهانی روز شنبه در نشست فصلی دادستان های عمومی و انقلاب استان اصفهان افزود : گلایه های مردم گلایه های به حقی است که باید شنیده، رسیدگی و مرتفع شود.
وی اظهارداشت: ما امروز در وضعیت جنگ اقتصادی قرار دادیم و لازم است همه ما با امور به صورت انقلابی و جهادی برخورد و دادستان ها باید صد در صد انقلابی عمل کنند.
دادستان عمومی و انقلاب اصفهان ادامه داد : امروز عمده مشکلات جامعه ما اجتماعی است که همین مشکلات با سوء تدبیر و کم توجهی مسوولان می تواند تبدیل به مسایل سیاسی، امنیتی شده و هزینه های گزافی به دنبال داشته باشد.
وی تصریح کرد : وضعیت کنونی در کشور به گونه ای است که رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود، امید و نوید می دهند و از ما می خواهند صبر و مقاومت داشته باشیم و با وجود همه مسائلی که امروز با آن مواجه هستیم به آینده امیدوار هستند.
دادستان عمومی و انقلاب اصفهان افزود: برخورد محترمانه با مردم، تبعیت از قانون و فرمایشات رهبری، نظارت بر زیرمجموعه از جمله ضابطان قضایی، برخورد جدی با متعرضان به کامیون ها و مخلان عبور و مرور و شناسایی مشکلات دادسرا و تلاش در راستای رفع آنها از جمله وظایف مهمی است که دادستان های حوزه های قضایی باید در دستور کار داشته باشند.
نشست فصلی دادستانهای عمومی و انقلاب استان اصفهان با حضور در محل زندان مرکزی اصفهان برگزار شد.
6994/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.