به گزارش ایرنا، امیر قلعه نویی شامگاه روز جمعه در نشست خبری بعد از دیدار با نساجی مازندران افزود : خدا را شکر توانستم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیمف در مجموع بازی خوبی بود و به تیم به نساجی و نکونام سرمربی آن تبریک می گویم که بضاعتی که دارند تیم تاکتیکی و با برنامه ای دارند.
وی اظهارداشت: هدف های ما با تیم نساجی مازندران در این دیدار متفاوت بود، آنها دفاعی بازی می کردند و چشم به ضد حمله ها داشتند و ما هم هجومی که توانستیم به پیروزی برسیم.
وی با ابراز خوشحالی از این که نگرش بازیکنان سپاهان نسبت به اوایل فصل تغییر کرده و تا دقیقه آخر بازی تلاش می کنند گفت : تیم سپاهان دارد سپاهان می شود ولی ایرادهایی داریم که باید رفع شود.
قلعه نویی با بیان این که با بیان این که باید به لیگ برترفوتبال ایران تبریک گفت به خاطر این دیدار زیبا اظهارداشت: این بازی با 5 گل صحنه های زیبای داشت .
به گفته وی در دیدار جام حذفی بازیکنان تیم سپاهان استرس داشتند ولی در این دیدار آرامش بر آنها حاکم بود و توانستیم به اهدافی که مد نظرمان بود برسیم.
سرمربی فوتبال سپاهان با قدردانی از حضور هوداران سپاهان در ورزشگاه نقش جهان تصریح کرد : در دیدارهای سال قبل حدود 40 هزار نفر به ورزشگاه می آمدند ولی توقع ما از هوداران سپاهان بیشتر از 10 هزار نفر است .
/6026/8114
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.