به گزارش ایرنا، آیت الله ' حسین مظاهری ' از مراجع تقلید و رئیس حوزه علمیه اصفهان روز پنجشنبه در دیدار با حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اصفهان افزود: ایجاد اختلاف بین مسوولان و قوای کشور، یکی از حربه‌ های معاندان و بدخواهان است و در این شرایط حساس، همه وظیفه دارند به وحدت ملی، برادری و یکپارچگی بیش از گذشته اهمیت دهند تا با همبستگی بتوانند بر مشکلات پیش رو فائق آیند.
رییس حوزه علمیه اصفهان با اشاره به اهمیت خلوص نیت و تأثیر به سزای آن در تحصیل نتیجه مطلوب، گفت: اگر همه به ویژه مسوولان در انجام کارها و در پیشبرد اهداف، خلوص نیت داشته باشند ؛ به این معنا که به غیر از رضای خدا، انگیزۀ دیگری در نظر نداشته باشند، به طور قطع پروردگار عالم به آنها یاری می‌ رساند و در رسیدن به اهداف متعالی خویش برای خدمت به مردم موفق خواهند شد.
وی مسوولان را به تعامل و ارتباط با مردم همراه با خوش‌ رفتاری، گفتار نیکو، تواضع و مهربانی توصیه کرد و افزود: طبق آنچه در تعالیم دینی بر آن تاکید شده، وقتی امکان رفع همه حوائج مردم نیست و مشکلات بزرگ در زمان کوتاه قابل حل نمی‌ باشد، مسوولان دست‌ کم باید با زبان نرم و رفتار نیکو، رفتاری متواضعانه از خود نشان دهند و دل مردم را به دست آورند.
این مرجع تقلید، نقش و تأثیر توسل به اهل‌ بیت (ع) در استجابت دعا و نیز پیروزی در صحنه ‌های حساس را یادآور شد و تأکید کرد: حل مشکلات فعلی و رفع برخی موانع، نیاز به توجه جدی و توسل به اهل‌ بیت (ع) دارد.
این مرجع تقلید با تقدیر از تلاش و فعالیت مسوولان و خیران به ویژه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای بهبود وضعیت سلامت و درمان مردم، خدمت ‌رسانی به مردم را به ویژه در شرایط کنونی، کاری بزرگ و عبادت ‌آمیز برشمرد.
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی روز پنجشنبه برای بازدید و افتتاح چند طرح بهداشتی و درمانی به اصفهان سفر کرد.
وی همچنین در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی فیلم مهر سلامت در اصفهان شرکت کرد.
3011 / 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.