به گزارش ایرنا، حسن قاضی زاده هاشمی روز پنجشنبه در بازدید از طرح توسعه بیمارستان کودکان امام حسین (ع) اصفهان افزود: تاکنون 14رشته فوق تخصص کودکان ونوزادان در کشور ارائه شده است در حالی که این رشته در ایران از قدمت زیادی برخوردار است.
وی با بیان اینکه در زمینه پژوهش ، مقاله و نوآوری ها در طب کودکان و نوزادان نیز عملکرد خوبی داشتیم تاکید کرد: مهمتر از اینها اعتماد مردم به متخصصان نوزادان وکودکان است که این اعتماد پس از سال ها تلاش و تربیت نیروهای متخصص و ارائه خدمات پزشکی حاصل شده است.
وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی افزود : هر چند از نظر ساخت و ساز بیمارستان کودکان و اطفال کشورهای ثروتمند همسایه ممکن است به مراتب از ما بهتر باشند ولی از نظر نیروهای متخصص ایران در وضعیت بهتری است.
وی همچنین به بازدید از طرح توسعه بیمارستان امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: در این بیمارستان 150 تخت ویژه کودکان و نوزادان راه اندازی می شود و بخش های مختلفی مانند همراه سرا در آن احداث می شود.
طرح توسعه بیمارستان امام حسین (ع) اصفهان در زیربنای 25 هزار و 600 مترمربع و هفت طبقه با برآورد هزینه یکهزار و 500 میلیارد ریال با کمک خیران در حال اجراست عملیات اجرایی این طرح 2 سال گذشته آغاز شد و تاکنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
3011/ 6994
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.