به گزارش ایرنا، حسن قاضی زاده هاشمی روز پنجشنبه در بازدید از مرکز پزشکی تخصصی حضرت ابوالفضل (ع) در اصفهان افزود: افراد نیکوکار و خیر بسیاری در کشور از جمله اصفهان هستند که با ایجاد مراکز بهداشتی و درمانی از جمله بخش دیالیز در کمک به همنوعان خود از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.
وی همچنین درباره حل مشکل بیمه ها نیز گفت: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان حداکثر تلاش خود را برای کمک به بیمارستان های خیریه در این زمینه خواهد داشت.
وی تاکید کرد : به مرور زمان از مشکلات بیمه ها کاسته خواهد شد.
هاشمی تصریح کرد: راه اندازی بخش های دیالیز از سوی بخش خصوصی و خیریه ها به دانشگاه علوم پزشکی اجازه می دهد تا بخشی از تخت های ویژه خود را جایگزین تخت های دیالیز کنند.
وی افزود: حمایت از خیریه ها باعث می شود تا آنها متناسب با مناطقی که بیماران تجمع بیشتری دارند بخش های دیالیز بیشتری راه اندازی کنند.
حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورا اسلامی نیز در این بازدید گفت: باید حمایت های بیشتری از خیران فعال در بخش بهداشت و درمان به ویژه در زمینه های مالیاتی و بیمه صورت گیرد.
به گزارش ایرنا، مرکز پزشکی تخصصی حضرت ابوالفضل (ع) با هزینه 400 میلیارد ریال و زیربنای 10 هزار مترمربع در هفت طبقه ساخته شده است.
این مرکز دارای 80 تخت دیالیز و درمانگاه های داخلی، قلب، نفرولوژی، چشم، دندانپزشکی، رادیولوژی و تصویربرداری است.
این مرکز از اردیبهشت امسال فعالیت خود را آغاز کرده و تعدادی از بخش های آن در حال تکمیل است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزشی پزشکی بمنظور بازدید تعدادی از خیریه های درمانی شامل خیریه حضرت ابوالفضل (ع) ، بیمارستان تخصصی کودکان امام حسین (ع) و بیمارستان امین و الزهرا(س) و همچنین حضور در اختتامیه جشنواره ملی فیلم کوتاه مهر سلامت به اصفهان سفر کرده است .
6994/3011
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.