به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان محسن مهرعلیزاده که به منظور افتتاح و بازدید از پروژه های شهرستان سمیرم و شرکت در جلسه شورای اداری این شهرستان؛ به سمیرم سفر کرده است در بدو ورود به شهرستان با حضور در گلستان شهدای همیشه جاوید شهرسمیرم نسبت به مقام شامخ شهیدان و امام زاده سلطان ابراهیم بن موسی کاظم ادای احترام کرد.
استاندار اصفهان در ادامه سفر به شهرستان سمیرم، از سد قره قاچ و منطقه گردشگری در دست اقدام هزار چشمه که توسط شرکت الماس هشت بهشت در دست اجرا است، بازدیدکرد.
مهرعلیزاده همچنین از مرکز سورتینگ و بسته بندی سیب و همچنین کارخانه تولید خاک نسوز بازدید کرد و دستورات لازم را در جهت رفع برخی مشکلات مناطق مذکور صادر کرد.
ساختمان شهرداری شهر کمه مرکز بخش پادنا نیز در زمینی به مساحت سه هزار و 330 متر مربع و زیربنای ۷۵۰ متر مربع و با اعتبار هفت میلیارد و پانصد میلیون ریال به بهره برداری رسید.
استاندار اصفهان در مسیر شهر کمه به سمیرم در شهر حنا با شهردار و اعضای شورای شهر دیدار و در خصوص طرح های توسعه و پیشرفت این منطقه به ویژه ایجاد گلخانه با توجه به آماده بودن زیرساخت ها، دستورات لازم را صادر کرد.
7150/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.