به گزارش ایرنا، محمدرضا متین پور شامگاه روز سه شنبه در حاشیه دیدار با آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: 152 باب از این واحدهای مسکونی در شهرها و 80 واحد در روستاهای استان ساخته شده است.
وی بیان کرد: در مجموع برای ساخت این واحدهای مسکونی 68 میلیارد ریال از سوی خیرین مسکن ساز و کمیته امداد امام خمینی (ره) هزینه شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان همچنین از واگذاری 349 واحد مسکونی تا پایان امسال به مددجویان این نهاد در استان خبر داد و تصریح کرد : برای ساخت این واحدها 165 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.
وی ادامه داد : ماهانه 190 میلیارد ریال به 100 هزار خانوار زیر پوشش این نهاد در استان اصفهان به عنوان مستمری پرداخت می شود که برای درمان این عده 30 میلیارد ریال هزینه می شود.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در این دیدار کمک به ایتام و افراد بی بضاعت را کاری الهی دانست و گفت : شاد کردن قشرهای مستضعف و محروم جامعه باعث خشنودی خداوند تبارک و تعالی می شود.
آیت الله عبدالنبی نمازی تاکید کرد : کمک به مستمندان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) باید با اخلاص در عمل و با کرامت خانواده های آن ها انجام شود.
وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم و روایاتی از امامان معصوم (ع) افزود: کار کردن در کمیته امداد موجب مباهات است و خداوند سبحان این اقدام نیکو و شایسته را نصیب هر کس نمی کند.
افزون بر 96 هزار و 331 خانوار با جمعیت 180 هزار و 369 نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان هستند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان برای واگذاری 21 واحد مسکونی خیرساز به مددجویان کاشان به این شهرستان سفر کرده بود.
6136/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.