عباسعلی پوربافرانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : برای ساخت راه های این 2 شهرستان اعتبار زیادی نیاز است و این مقدار حداقل بودجه برای بخشی از کارهایی است که تامین آن ضروری است.
وی به مقدار اعتبارات هزینه شده سالانه برای این محورهای مواصلاتی اشاره نکرد.
وی اظهارداشت : وسعت شهرستان های نایین و خور و بیابانک یک سوم استان است و حدود سه هزار کیلومتر راه اصلی و روستایی دارد.
وی خاطرنشان کرد : در این شهرستان ها محورهای نایین به اردستان و اردکان چهاربانده است و محور نایین به سمت انارک هم بخش از آن چهار بانده شده و قسمتی دیگر در حال احداث است.
پوربافرانی بازسازی 2 بانده راه های اصلی نایین به سمت اردستان و اصفهان را با اهمیت ذکر و اضافه کرد : این 2 بخش به شدت نیاز به بازسازی و بهسازی دارد ولی هنور اقدامی صورت نگرفته است.
نماینده مردم نایین و خور و بیابانک با بیان این که مردم این مناطق با مشکل مواجه هستند ، گفت: برای راه های روستایی این شهرستان ها باید چاره ای اندیشید که در این زمینه پیگیری های متعددی داشتم و امیدارم به نتیجه برسد.
وی تصریح کرد : در شهرستان خور و بیابانک یک کیلومتر راه چهار بانده نیست در صورتی که همه آن باید چهار بانده شود.
استان اصفهان دارای 11 هزار و 500 کیلومتر راه است که به لحاظ موقعیت خاص آن در مرکز و به عنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر کشور، رتبه اول حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را داراست.
استان اصفهان دارای 399 کیلومتر آزاد راه، یکهزار و 659 کیلومتر بزرگراه، 2 هزار و 791 کیلومتر راه همسنگ و 29 کیلومتر آزاد راه است.
شهرستان نایین با بیش از 39 هزار نفر جمعیت در 140 کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد و خور و بیابانک نیز با 12هزار کیلومترمربع وسعت و بالغ بر 20هزار نفر جمعیت در 420 کیلومتری شرق اصفهان واقع است.
8114/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.