به گزارش خبرنگار ایرنا، این طرح فرهنگی با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی، کودکان مهد کودک و پیش دبستانی و مربیان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلپایگان با به صدا درآمدن زنگ نمادین افتتاح شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان در این آیین با اشاره به اینکه طرح باشگاه کتابخوانی از سلسله برنامه های وزارت ارشاد است، گفت: این طرح با هدف ترویج بیشتر کتابخوانی میان کودکان و نوجوانان در گروه های سنی مختلف اجرا می شود.
سعید ضابطی افزود: مربیان و معلمان باید کودکان را در تیم های 10 الی 12 نفره ثبت نام کنند و پس از معرفی اداره ارشاد و ثبت مشخصات گروه در پایگاه اینترنتی www.bookpromotion.ir ، به کتابفروشی منتخب معرفی شده از سوی این اداره برای دریافت کتاب مورد نظر با تخفیف مراجعه کنند.
وی اضافه کرد: کتابفروشی الغدیر گلپایگان برای این منظور انتخاب شده است.
ضابطی خاطرنشان کرد: بعد از مطالعه کتابها بین گروه ها، بازخورد مطالب خوانده شده و دیدگاه کودکان و نوجوانان به صورت خلاصه نویسی شده به دبیرخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی از طریق پایگاه اینترنتی www.bookpromotion.irارسال می شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان گفت: در پایان دی امسال فعالیت باشگاه های تشکیل شده کتابخوانی، داوری و برگزیدگان با اهدا یا تخفیف 50 درصدی کتاب، تجلیل می شوند.
همچنین از سوی شهرداری گلپایگان 300 جلد کتاب با موضوع شهروندی و با عنوان
'شهردار کوچولو' در قالب 60 بسته به کودکان مهد کودک و پیش دبستانی شرکت کننده در مراسم اهدا شد.
روز ۱۶ مهر برابر با هشتم اکتبر، روز جهانی کودک نام دارد.
شهرستان گلپایگان با جمعیت افزون بر 90 هزار نفر در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
ت/6027/7138
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.