به گزارش ایرنا، میگوئل تکسیرا در غیاب قلعه نویی بعد از پیروزی تیم سپاهان مقابل نساجی مازندران درنشست خبری افزود: امروز فوتبال زیبایی را مشاهده کردیم و دو در زمین تیم متفاوت بودند.
وی افزود: این بازی را محکم شروع کردیم که حتی به وقت اضافه هم کشیده شد و موقعیت های زیادی را از همه نقاط به وجود آوردیم که از قبل برنامه ریزی شده بود.
وی اظهار داشت: تیم ما صدر درصد پیروز این دیدار می شد چون برنامه ریزی کردیم و موقعیت های زیادی را داشتیم که تبدیل به گل نشد.
تکسیرا افزود: در این دیدارسعی ما بر این بود مداوم حمله کنیم و برای پیروزی جنگیدیم و شادی های را به هوداران اصفهان هدیه کردیم چون هواداران در این دیدار خیلی به ما کمک کردند.
تکسیرا گفت: مهم این است که بازیکنان احساس کنند هواداران با آنها هستند و تیم ما با اتحاد روند رو به رشد خود را ادامه خواهد داد.
وی همچنین با اشاره به ضربات پنالتی گفت: در این زمینه هر روز کار کردیم ،بازیکنان ما خوب پنالتی زدند و همه این موضوع به با هوش بودن مربی برمی گردد.
وی افزود: تیم سپاهان از هر جهت برای جام حذفی و لیگ برتر آمادگی کامل دارد.
تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان روز جمعه در مرحله یک هشتم جام حذفی بعد از تساوی یک بر یک در وقت قانونی و اضافه ، در ضربات پنالتی مقابل نساجی مازندران پیروز شد و به جمع هشت تیم مرحله بعد این رقابت ها پیوست.
8114/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.