به گزارش ایرنا، سردار مهدی معصوم بیگی روز شنبه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان در قرارگاه فرماندهی افزود : نیروی انتظامی از متن مردم، در کنار مردم و خدمتگزار مردم است.
وی ادامه داد : این نیرو با شعار پلیس مقتدر، امین مردم هفته نیروی انتظامی امسال را آغاز می کند و تلاش می کند از یک سو پناه مردم باشد و از سوی دیگر در برابر اراذل، اشرار، سارقان،  مخلان نظم قاطع و مقتدر ظاهر شود.
فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهارداشت : ظرفیت شورای تامین استان و شهرستان ها پشتوانه خوبی در اجرای ماموریت های نیروی انتظامی استان بوده است
وی خاطرنشان کرد: جامعه اطلاعاتی با همکاری بسیار خوب باعث اشراف عملیاتی شده و پیش بینی لازم را به منظور قدرت عملیاتی پیش آستانه در اختیار  این نیرو قرار داده است.
معصوم بیگی با اشاره به اجرای طرح مرصاد به منظور افزایش تحرک عمیاتی در نیرو، ادامه داد : این طرح افزایش آرامش و امنیت را برای مردم به همراه داشت.
به گفته وی افزایش دوره های آموزشی به ویژه آموزش های مهارتی در راستای چابکی بیشتر و افزایش توان عملیاتی در سالهای اخیر در دستور کار قرار گرفته است.
فرمانده نیروی انتظامی اصفهان بیان کرد : در شش ماهه اول سال 97 بیش از 19 تن انواع مواد مخدر کشف شد و پرونده های قاچاق کالا و ارز بیش از پنج میلیارد ریال نسبت به مدت مشابه سال قبل 59 درصد افزایش داشته است.
وی تصریح کرد : در حوزه مبارزه با سارقین 81 باند فعال سرقت در شش ماه گذشته کشف و منهدم شد.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان در این مراسم گفت: مبنای اقتدار در نظامی شدت برخورد با کفار و مهربانی در بین مومنین است.
سید حمیدرضا طباطبایی افزود : رزمایش بسیجیان در ورزشگاه آزادی تهران با حضور صدها هزار نفری بسیجیان در محضر رهبر معظم انقلاب و همایش روز گذشته بسیجیان اصفهان در میدان امام علی (ع) نماد اقتدار و عزت نیروهای مسلح جمهوری است.
در حاشیه این مراسم عملیات آزاد سازی گروگان و اجرای عملیات آمادگی رزمی یگان ویژه اجرا و یگان های نمونه نیروهای مسلح مستقر در اصفهان از مقابل جایگاه رژه رفتند.
7134/6026
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.