به گزارش ایرنا، سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده جمعه به مناسبت روز نیروی انتظامی بدون اشاره به جزئیات آمارها به خبرنگاران گفت: کشف کالای قاچاق از ابتدای امسال 231 درصد، دستگیری قاچاقچیان کالا 386 درصد و توقیف خودروهای حامل کالای قاچاق نیز 50 درصد افزایش داشت.
وی با اشاره به افزایش 22 درصدی آمار کشف و 76 درصدی دستگیری دزدان در 6 ماهه نخست سال جاری افزود: دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر 33 درصد و دستگیری معتادان متجاهر 50 درصد افزایش دارد.
فرمانده انتظامی اردستان بیان کرد: همچنین 29 درصد کاهش تصادف های منجر به آسیب دیدگی درون شهری، 14 درصد کاهش تصادفاهای منجر به آسیب دیدگی برون شهری، 50 درصد تصادف های فوتی درون شهری، 9 درصد کاهش تصادفهای فوتی برون شهری و توقیف وسایل نقلیه درون شهری 271 درصد نسبت به 6 ماهه نخست سال گذشته افزایش داشته است.
وی در ادامه با اشاره برگزاری 50 عنوان برنامه در هفته نیروی انتظامی عنوان کرد: دشمن با انتشار اخبار و مسائل کذب تلاش در برهم زدن امنیت روانی جامعه دارد و وظیفه نیروی انتظامی برخورد با شایعه پراکنان و کسانی است که می خواهند مردم را از نظام ناامید کنند.
هاشمی زاده اضافه کرد: رسانه از برخی خبرها منجر به برهم ریختن امنیت روانی جامعه و ناجا می شود که با توجه به اشراف تبلیغاتی دشمنان در فضای باید از آنها خودداری کرده و با انتشار اخبار درست و امید بخش جو روانی جامعه را آرام کنند.
اردستان با جمعیت افزون بر 42 هزار نفر در فاصله 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع است.
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.