به گزارش ایرنا، رضا لک پس از پیروزی مقابل اهوار بهبهان در جمع خبرنگاران افزود : بازی خوبی بود و موقعیت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم که تبدیل به گل شد.
وی اظهارداشت : تیم اهورا بهبهان بسته بازی می کرد و با یک دفاع بسته 9 نفره در یک فضای 20 در 20 کار سختی است که خوشبختانه توانستیم به تیم حریف فشار زیادی وارد کنیم و در ابتدای بازی به گل برسیم و گل هایمان را افزایش دهیم.
وی خاطرنشان کرد : طبیعی است وقتی به تیمی فشار می آوریم آن تیم هم عکس العمل نشان دهد ، در نهایت سعی کردیم از سیستم پاورپلی (پنج نفره در حمله) استفاده کنیم و گل های بیشتری بزنیم.
لک اضافه کرد : در این دیدار به این نوع سیستم بازی نیاز نبود ولی ما این کار را انجام دادیم که تمرینی برای دیدارهای بعدی ما که اگر نیاز شد از آن استفاده کنیم.
به گفته وی تیم حرف هم خوب بازی کرد و به آنها خسته نباشید می گویم از حمایت تماشاگران گیتی پسند نیز قدردانی می کنم که ما را تنها نمی گذارند.
به گزارش ایرنا، دیدار تیم های فوتسال گیتی پسند اصفهان و اهورا بهبهان در هفته دوازدهم لیگ برتر از ساعت 17ا مروز پنجشنبه در ورزشگاه پیروزی اصفهان برگزار شد و تیم میزبان توانست با نتیجه هشت بر سه تیم میهمان را شکست دهد.
8114/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.