ساناز جعفری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: براساس تحلیل نقشه های هواشناسی، امواج ناپایدار ضعیف تا دو روز آینده بر روی استان عبور می کند.
وی افزود: بر این اساس در بیشتر نقاط استان افزایش ابر، گاهی وزش باد و احتمال بارش های خفیف و پراکنده پیش بینی می شود.
کارشناس ارشد پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: برای امروز و فردا، بارش پراکنده و خفیف و احتمال وقوع بارش های پراکنده پیش بینی می شود.
وی با بیان اینکه فعالیت سامانه ناپایدار دیگری از ابتدای هفته آینده بر روی استان اصفهان پیش بینی می شود، اظهارکرد: دمای هوا بویژه برای روزهای یکشنبه و دوشنبه روند کاهشی پیدا خواهد کرد و از روز جمعه تا اوایل هفته آینده با افت محسوس دما مواجه خواهیم شد.
به گفته جعفری دمای هوای اصفهان در 24 ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد کرد و طی این مدت دمای این کلانشهر در گرم ترین زمان روز به 31 درجه سانتیگراد و در خنک ترین زمان حداقل به 14 درجه سانتیگراد خواهد رسید.
وی گرمترین نقطه استان در 24 ساعت آینده را چوپانان با 35 درجه سانتیگراد و خنک ترین نقطه را بویین و میاندشت با چهار درجه سانتیگراد بالای صفر عنوان کرد.
کارشناس ارشد پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان برای هوای این کلانشهر در روز پنجشنبه، هوای صاف، گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید و برای روز جمعه، کمی ابری، در بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید پیش بینی کرد.
7150 / 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.