به گزارش خبرنگار ایرنا، سید جواد ساداتی نژاد شامگاه سه شنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار آران و بیدگل بیان کرد: کویر و میزبانی تعدادی از امامزادگان والامقام یک ظرفیت بی مانند برای رونق گردشگری، جذب سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در این شهرستان است.
وی افزود: دریاچه نمک و ظرفیت آب شور آران و بیدگل نیز ظرفیت خوبی برای سرمایه گذاری است و با ایجاد شهرک های پرورش ماهی آرتیمیا می توان از آن برای اشتغالزایی بهره برد.
نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلس اضافه کرد: برخورداری از نیروی انسانی متعهد و توانمند موجب اشتیاق سرمایه گذاران برای حضور در این شهرستان بوده که نرخ بیکاری 5.7 درصدی در آران و بیدگل نیز آن را تائید می کند.
وی در ادامه نیز با اشاره به برخی از مشکلات بخش صنعت این شهرستان گفت: پایین بودن فناوری و اندازه کارگاه های تولیدی، تک محصولی بودن و پایین بودن سطح خدمات از مشکلات این بخش است که باید برای آن چاره ای اندیشیده شود.
ساداتی نژاد انسجام و همبستگی درونی شهرستان و تعامل و هم افزایی با شهرهای همجوار از جمله کاشان را از موضوعات راهبردی شهرستان آران و بیدگل برشمرد و تاکید کرد: هماهنگی و همسویی منطقه ای در تصمیم گیری ها می تواند توسعه همه جانبه را تسهیل کند.
به گزارش ایرنا، اسماعیل بایبوردی در ادامه این آیین بجای ابوالفضل معینی نژاد، به عنوان سرپرست فرمانداری آران و بیدگل معرفی شد.
آران و بیدگل با جمعیت افزون بر 103 هزار نفر در فاصله 6 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
7472/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.