فریدالدین عبد یزدان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امسال در مجموع 500 کلاس درس در قالب 81 طرح با زیربنای 93 هزار و 405 مترمربع و بالغ بر یکهزار و 120 میلیارد ریال اعتبار احداث و به آموزش و پرورش استان تحویل داده شد.
وی اظهارداشت: از این تعداد 470 کلاس درس در قالب 73 طرح و با 953 میلیارد ریال اعتبار توسط و یا با مشارکت خیرین تحویل شد.
مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز اصفهان اظهارداشت : همچنین هشت طرح نیز با 30 کلاس درس و 167 میلیارد ریال اعتبار از منابع دولتی در اختیار دستگاه تعلیم و تربیت استان قرار گرفت.
وی با تاکید بر اهمیت کار نیک مدرسه سازی و وجود خیرین مدرسه ساز یادآور شد: خیران مدرسه ‌ساز، نیکوکارانی هستند که با هدف ساختن مدرسه‌ های جدید و بازسازی، بهسازی و تجهیز مدارس موجود باری سنگین را بردوش می کشند و حرکتی سازنده و پویا را به عنوان نهادی مردمی و دلسوز سامان داده اند.
عبد یزدان ادامه داد : اعضای انجمن خیران مدرسه ساز به عنوان بازوی مردمی سازمان نوسازی مدارس ایران، تاکنون هزاران مدرسه در شهرها و روستاها ساخته اند.
وی یادآور شد : خیران مدرسه ساز استان مجموعه ای تلاشگر و ایثارگر هستند که بدون هیچ چشم داشتی بیشترین اوقات خود را صرف این کار خیر می کنند و از نظری مادی و معنوی گامهای بزرگ و ارزشمندی برای ایجاد فضای آموزشی و خدمت در راه علم آموزی برداشته اند.
مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان در سال 1378 به منظور جذب هر چه بیشتر خیرین و ساماندهی کمک های مردم در حوزه مدرسه سازی تشکیل شد.
این مجمع با 800 عضو در 16 شهرستان استان که بیش از 25 درصد جمعیت آن را بانوان تشکیل می دهد یکی از فعال ترین مجموعه های خیرین اصفهان است.
6994/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.