به گزارش ایرنا، مهدی خضری روز یکشنبه در دیدار با ام البنین رحمانی این بانوی ناجی مسافران گفت : اقدام سریع، هوشمندانه و شجاعانه خانم رحمانی که جان انسان های بیگناه از مرگ حتمی نجات داد، ستودنی و شایسته تقدیر است.
وی ادامه داد : اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان به نمایندگی از مردم ایران و سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای کشور از این شجاعت و فداکاری قدردانی می کند.
وی همچنین از پیگیری جدی مقامات امنیتی و قضایی استان برای شناسایی مجرمین این حادثه خبر داد.
وی به خانواده راننده جوان آسیب دیده اطمینان داد: این موضوع تا به سرانجام رسیدن و مجازات مجرمان با جدیت پیگیری خواهد شد.
خضری برخورد و واکنش جامعه رانندگان استان اصفهان به این موضوع را خواستار شد و افزود : رانندگان باید راه خود را از معاندین نظام جدا کنند رانندگان و اجازه ندهند که مردم بی گناه قربانی تسویه حساب های افرادی که امروز در پوشش رانندگان ظاهر شده اند، قرار گیرند.
ام البنین رحمانی گفت : در زمان وقوع حادثه بیدار بودم و با صدای مهیب برخورد سنگ با شیشه و سپس اصابت سنگ به پایم از جا پریدم و شروع به فریاد زدن کردم.
وی ادامه داد : در حالی که درخواست کمک می کردم، فرمان اتوبوس را به دست گرفتم و کمک راننده را صدا زدم تا از خواب بیدار شود.
این مسافر اتوبوس تصریح کرد : صحنه وحشتناکی بود، پس از بیدار شدن کمک راننده که برادر راننده اتوبوس بود، اتوبوس متوقف و با نیروهای امنیتی واورژانس برای رسیدگی تماس گرفته شد.
به گزارش ایرنا، هفته گذشته افرادی ناشناس به اتوبوس اصفهان به بوشهر واقع در محل پشتکوه سمیرم سنگ پرتاب کردند و آن سنگ به چشم راست راننده اصابت و او را بی هوش کرد، ام البنین رحمانی در این هنگام اتوبوس را هدایت و از سقوط آن به دره جلوگیری کرد و جان 23 سرنشین آن را نجات داد.
راننده جوان این اتوبوس همچنان در بیمارستان تحت درمان قرار دارد و سطح هوشیاری اش پایین گزارش شده است.
7150 /6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.