به گزارش ایرنا، مهدی قربانی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در استان اصفهان 61 مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعالیت می کند، افزود: همایش 'زندگی من' ، برپایی نمایشگاه های عاشورا از 'نگاه کودکانه' ، 'نقش قلم'، برگزاری نشست های تخصصی ویژه والدین در خصوص 'مهارتهای زندگی' ، ' سجاده بندگی' ، دیدار با استاندار و بازدید از بیمارستان 'امید' و 'سید الشهدا (ع)' از مهمترین برنامه های هفته کودک در اصفهان است.
وی با اشاره به برگزاری دوازدهمین جشنواره استانی ' قصه گویی' افزود : منتخبان این دوره از جشنواره به مرحله منطقه ای و در صورت موفقیت به مراحل کشوری و بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی راه پیدا می کنند.
قربانی گفت: این جشنواره در سه سطح کودکان و نوجوان زیر 18 سال، جوانان بالای 18 سال و پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها و در سه بخش عمومی، تخصصی و ارسال مقالات علمی خواهد بود.
وی افزود : در بخش عمومی و تخصصی که با موضوع 'قصه زندگی من' برگزار می شود تا کنون 251 اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده است.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان استان اصفهان افزود: در بخش عمومی افراد می توانند در 90 ثانیه مهمترین قصه زندگی خود را بیان کنند و در بخش تخصصی نیز به دو صورت قصه گویی کلاسیک یا قصه گویی خلاق، قصه زندگی خود را در 15 دقیقه بیان کنند.
وی ادامه داد: همچنین در بخش مقاله نویسی نیز علاقه مندان می توانند در چهار موضوع دنیای مدرن، عصر ارتباطات و حیات قصه ها ، قصه گویی تجربه اجتماعی و روابط انسانی ، قصه گویی رسانه و مهارت زندگی و قصه گویی تنوع و تبادل فرهنگی به ارائه اثر بپردازند.
14 تا 20 مهرماه هفته کودک نامگذاری شده است.
7134/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.