به گزارش ایرنا، محمد جواد آذری جهرمی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری استان اصفهان افزود: اگر دستگاه اجرایی در استان اقدام به ایجاد دفتر پیشخوان کرد این موضوع باید به استاندار گزارش و با آن برخورد شود.
وی با بیان اینکه دفاتر پیشخوان دارای پنج نوع مختلف از جمله روستایی هستند، اظهار داشت : بر اساس آیین نامه های جدید همه دستگاه های اجرایی موظف به برون سپاری خدمات خود هستند و سازمان تنظیم مقررات باید در این زمینه تذکر دهد.
وی همچنین با اشاره به اهداف سفر خود به استان اصفهان گفت : در این سفر 6 طرح بزرگ با اعتبار چهار هزار و 50 میلیارد ریال افتتاح و بهره برداری می شود که یکی از آنها تجهیز ورزشگاه نقش جهان به شبکه فیبرنوری و ارتباط وای فای (Wi-Fi) رایگان برای خبرنگاران و تماشاچیان است.
آذری جهرمی با تاکید بر اینکه اصفهان در تجهیز ورزشگاه ها به ارتباط اینترنت پرسرعت در کشور پیشتاز است، اضافه کرد : این کار مطابق با استانداردهای بین المللی صورت گرفته است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، طرح توسعه زیرساخت های فیبرنوری شهری و سرویس فیبرنوری تا درمنزل (FTTH) را از دیگر طرح های افتتاح شده در این سفر عنوان کرد و گفت : با اجرای این طرح در 270 نقطه در سطح استان خدمات فیبرنوری در منازل قابل واگذاری است.
وی بهره برداری از 790 سایت نسل سوم تلفن همراه و 595 سایت نسل چهارم تلفن همراه در 107 شهر استان اصفهان را یکی دیگر از این طرح ها اعلام کرد و گفت : این سایت ها در طول دولت دوازدهم رشد 100 درصدی داشته است.
آذری جهرمی اجرا شدن 79 کیلومتر شبکه فیبرنوری به منظور پایداری بیشتر شبکه ارتباطی اصفهان و تجهیز 177 روستا به سرویس تلفن خانگی و 62 دستگاه خودپرداز را از دیگر طرح های آماده افتتاح در سفر 2 روزه خود به این استان اعلام کرد.
وی خاطرنشان کرد : با توجه به نیازهای استان نیز تفاهم نامه ای در پایان سفر 2 روزه ام با استاندار اصفهان امضا خواهم کرد که بر اساس آن عملیات اجرایی طرح های مورد نیاز سال آتی با اعتبار سه هزار و 500 میلیارد ریال آغاز خواهد شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در این سفر جلسه هایی نیز با نظام صنفی رایانه ای و مدیران کسب و کارهای نوپا خواهد داشت، گفت : اصفهان یکی از ظرفیت های غنی کشور در توسعه کسب و کارهای نوپاست و ظرفیت توسعه بالایی در این زمینه دارد.
وی به شرکت پست اصفهان نیز پیشنهاد داد که سرویس پست ویژه صنایع دستی با توجه به ظرفیت های این استان راه اندازی کند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین با محکومیت حادثه تروریستی در اهواز گفت: دشمنان کشورمان باید خیال جنگ قومیتی در ایران را به گور ببرند.
آذری جهرمی با تاکید بر اینکه خون شهدای این حادثه باعث وحدت و قدرت بیشتر ملت و کشورمان خواهد شد و تزلزلی در مسیر حرکت نظام جمهوری اسلامی ایران بوجود نخواهد آورد، افزود : ما انتقام خون این شهدا را با پاسخ و سیلی محکمی که به عاملان آن زده می شود، خواهیم گرفت.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز دوشنبه برای افتتاح چند طرح، حضور در چند برنامه از جمله شورای اداری اصفهان و گفتمان توسعه شهری و بازدید از شهرک علمی و تحقیقاتی به این استان سفر کرد.
وی فردا سه شنبه به برخی از شهرستان های استان اصفهان از جمله نطنز و گلپایگان سفر می کند.
3011/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.