محمد معدندار روز یکشنبه در حاشیه آیین زنگ مهر در مدرسه ابریشمچی آران و بیدگل به خبرنگار ایرنا بیان کرد: نزدیک به نیمی از دانش آموزان این شهرستان دختر هستند و 2 هزار و 100 دانش آموز هم وارد پایه اول ابتدایی می شوند.
وی افزود: امسال 120 نفر کمبود نیروی آموزشی داشتیم که با برنامه ریزی های صورت گرفته، از میان نیروهای خرید خدماتی، سرباز معلمان و بازنشستگان استفاده می شود تا کلاسی بدون آموزگار در آران و بیدگل نداشته باشیم.
مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل در ادامه با اشاره به تکمیل 17 طرح نیمه کاره و تعطیل آموزشی در این شهرستان مربوط به پیش از سال 1393 اضافه کرد: بیشتر این طرح ها با تلاش مسئولان و نیکوکاران به بهره برداری رسیده یا تا ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.
وی تصریح کرد: همچنین پیش تر نزدیک به 25 درصد از مدرسه های این شهرستان در 2 نوبت فعالیت می کردند که با بهره برداری از طرح های جدید، این میزان به 16 درصد کاهش یافت.
معدندار همچنین عنوان کرد: سرانه فضای ورزشی دانش آموزان در شهرستان آران و بیدگل 56 سانتیمتر، نزدیک به سه برابر میانگین کشور (20 سانتیمتر مربع) است و آبان ماه نیز سه باب مدرسه و 2 باب سالن ورزشی به مجموعه آموزش و پرورش این شهرستان اضافه خواهد شد.
شهرستان آران و بیدگل با جمعیت افزون بر 103 هزار نفر در فاصله 6 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
7472/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.