به گزارش ایرنا، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در نمازجمعه این هفته اصفهان افزود : جوانان ایران که در مکتب امام حسین(ع) و امام علی(ع) بزرگ شدند، جان دادند و در هشت سال جنگ تحمیلی از این خاک اسلامی دفاع کردند و اجازه ندادند یک وجب از مهین خود به دست دشمن افتد.
وی اظهارداشت : شهدا و جانبازان در دفاع مقدس افتخار آفریدند و وقتی که آن ها با دست خالی دشمن را شکست دادند دشمن متوجه شد که دیگر جرات حمله نظامی به ایران را ندارد.
وی با اشاره به دستاوردهای نظامی کشور بعد از جنگ تحمیلی افزود : ما در آن دوران در حالی پیروز شدیم که وسایل جنگلی نداشتیم ولی اکنون نیروهای مسلح با اتکا به توان داخلی به تجهیزات پیشرفته ای دست یافتند.
امام جمعه اصفهان یادآور شد : اکنون دست ما پر است و برای همین است که رهبر معظم انقلاب گفتند بین امریکا و ایران جنگلی در نخواهد گرفت زیرا آنها در این مدت قدرت ما را تجربه کردند.
طباطبایی نژاد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و به تشییع شهدا در هشت استان اشاره و اضافه کرد : این شهدا که افتخار آفریدند اکنون همانند عزاداری امام حسین (ع) وحدت و یگانگی برای ما بوجود آورده اند.
وی ایام سوگواری سید الشهدا و امام سجاد(ع) را تسلیت گفت و یاد آور شد : امام سجاد در اختناق زندگی کردند و حرف خود را چقدر زیبا با دعا بیان و از این طریق شیعیان خود را راهنمایی کردند.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان به آثار عزاداریهای سیدالشهدا اشاره و اضافه کرد : این عزارداریها وحدت بوجود می آورد و دشمنان این موضوع را درک کردند که به ضررشان است.
به گفته وی دشمن می داند این عزاداریها چه قدرت و روحیه ای به جهان تشیع می بخشد.
وی بیان کرد : جوانان ایران اسلامی با قدرت و روجبه ای که این عزاداریها گرفته بودند توانستند از کشور خود مقابل متجاوزان دفاع کنند و اکنون نیز مدافعان حرم بی رابطه با این عزاداریها نیستند.
وی گفت : قیام امام حسین (ع) به خاطر حفظ دین بود و تنها نهی از منکر نبود زیرا شرط نهی از منکر این است که موثر باشد اما آنجایی که کسی ببیند دین دارد منحرف می شود باید تا حد شهادت قیام کند و آن حضرت خود گفتند که برای زنده کردن نشانه های دین خدا قیام کردم.
2093/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.