به گزارش ایرنا، در پیام روز سه شنبه محسن مهرعلیزاده آمده است: خبر دردناک وقوع تصادف اتوبوس مسافربری تهران - کرمان با کامیون حامل سوخت در آزاد راه کاشان- نطنز و کشته و زخمی شدن شماری از هموطنان عزیز در این حادثه دلخراش و سوزناک، موجب تأثر و تألم فراوان شد.
وی در این پیام تاکید کرد: بلافاصله پس از وقوع این حادثه، شورای مدیریت بحران استان تشکیل شد و با فراخوان فرمانداران و مدیران ذیربط شهرستان های کاشان، نطنز و اردستان و بسیج عوامل امدادی و فوریت پزشکی، عملیات اطفاء حریق، نجات مصدومان و انتقال آنان به مراکز پزشکی و انتقال اجساد جان باختگان در اسرع وقت صورت گرفت.
مهر علیزاده ابراز اطمینان کرد که مسئولان ذیربط و بیمارستان های منطقه در راستای تسکین آلام و رسیدگی به وضعیت خانواده‌های آسیب ‌دیده و پیگیری سریع درمان آسیب دیدگان از هیچ کوششی دریغ نخواهند ورزید.
استاندار اصفهان در این پیام ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های درگذشتگان و همدردی با بازماندگان، شفای عاجل مصدومان را از خداوند متعال مسالت کرده است.
به گزارش ایرنا، یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از تهران عازم کرمان بود، ساعت 11 و 15 دقیقه شب گذشته در 25 کیلومتری نطنز پس از برخورد با یک تانکر حامل گازوئیل واژگون شد و در باند مخالف آتش گرفت.
در این حادثه 19 نفر از سرنشینان اتوبوس، جان خود را از دست داده و 27 نفر نیز مصدوم شدند.
بنابر اعلام فوریت های پزشکی اصفهان، تاکنون 10 نفر از آسیب دیدگان این حادثه از بیمارستان مرخص شده اند.
6027/6020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.