یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از تهران عازم کرمان بود، دوشنبه شب حدود ساعت 11 و 30 دقیقه در آزاد راه کاشان و 25 کیلومتری نطنز پس از برخورد با یک تانکر حامل سوخت گازوئیل واژگون شد و در باند مخالف آتش گرفت، بر اساس آخرین آمار اعلام شده 19 نفر در این حادثه جان خود را از دست دادند و 27 تن نیز مصدوم شدند.
مجید طاهریان روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اضافه کرد : شب گذشته 2 مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در آزاد راه کاشان که دچار سوختگی شده بودند توسط اورژانس به بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان منتقل شدند.
وی با بیان اینکه این مصدومان یک زن 40 ساله و یک مرد 19 ساله اهل جیرفت هستند، گفت : هر دو دچار سوختگی 15 درصد هستند اما مرد جوان دچار مصدومیت هایی در ناحیه سر نیز شده است.
طاهریان با تاکید بر اینکه شرایط عمومی هر دو بیمار مساعد است، افزود : مرد جوان برای بررسی مصدومیت ناحیه سر به بیمارستان آیت الله کاشانی اصفهان اعزام شده است و پس از معاینه و درمان در آن مرکز به بیمارستان سوانح سوختگی باز می گردد.
مرکز آموزشی درمانی سوانح سوختگی امام موسی کاظم (ع) در شمال کلان شهر اصفهان دارای بخش های سوختگی اطفال، سوختگی مردان، سوختگی زنان، بخش جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی و مراقبت های ویژه است.
این بیمارستان به عنوان یک مرکز آموزشی- درمانی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به لحاظ تخصصی پذیرای بیماران از استان های مختلف کشور است و حدود یکصد تخت فعال دارد.
3011/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.