براساس جدول منتشر شده از سوی مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان اسامی آسیب دیدگان حادثه برخورد اتوبوس و تانکر حمل سوخت در آزادراه کاشان به شرح زیر است.
محمدرضا رییسی عزت آبادی، مجید وهابی، حسین مصدق، مریم شهریاری مزرعه شاهی، ابوالفضل مطهری مقدم، مهران میدانی که به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شده اند.
همچنین پیمان بادفر، پژمان دوری، طاهره پورمحمد حسینی، امیرعباس جمالی زاده، ابوالفضل جمالی زاده، مسلم محمدی، یاسین طاهری، رضا رمضانی، حمید زارع نیلی، ایمان بهرامی، مجتبی رباط نیلی (راننده کامیون)، رضا کماندار، محمدعلی نمازیان، محمد مهدی نمازیان، محمدعلی سلیمانی، محسن حسنی، طاها اناری، علی سعیدی به بیمارستان فاطمیه بادرود منتقل شدند.
طاها اناری، رضا کماندار و مجتبی رباط نیلی (راننده کامیون) از مصدومان این حادثه بدون هیچ شکستگی و جراحت خاصی با رضایت شخصی مرخص شدند.
همچنین مریم رازنهان و شمس الله صافی زاده به دلیل سوختگی به مرکز سوانح و سوختگی موسی الکاظم (ع) اصفهان منتقل شدند.
اکثر مصدومان این حادثه دچار آسیب دیدگی، ضربه و شکستگی در اندام های مختلف از جمله کمر، قفسه سینه و سر شدند.
برخی از مصدومان پس از اعزام به بیمارستان فاطمیه بادرود به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شدند.
به گفته دکتر غفور راستین مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان در این حادثه تاکنون 19 نفر که مشخصات و هویت آن ها در دست نیست جان باختند.
یک زن34 ساله و پنج مرد بین سنین 18 تا 50 سال به بیمارستان شهید بهشتی کاشان و دو زن 34 و 40 ساله به همراه 19 مرد در سنین شش تا 50 سال نیز به بیمارستان فاطمیه بادرود منتقل شدند.
ساعت 23 و 14 دقیقه شب گذشته این اتوبوس مربوط به تعاونی هفت که از تهران عازم کرمان بود در این منطقه پس از برخورد با تانکر واژگون و در باند مخالف آتش گرفت.
شهرستان نطنز در فاصله 125 کیلومتری شمال اصفهان محل گذر آزادراه کاشان- نطنز- اصفهان و محور ترانزیت تهران- جنوب است.
ت/7135/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.