به گزارش ایرنا، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 19:30 دقیقه جمعه 30 شهریور سال جاری در ورزشگاه نقش جهان میزبان فولاد خوزستانی است که طلایی پوشان اصفهانی را در دیدارهای رفت و برگشت فصل قبل دو مرتبه شکست داد.
تیم فولاد خوزستان روز 23 شهریور سال گذشته در هفته ششم رقابت های لیگ برتر در اهواز به مصاف تیم سپاهان اصفهان رفت که در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید و در دیدار برگشت نیز در شش بهمن همان سال باز فولادی ها بودند که توانستند در ورزشگاه نقش جهان یک بر صفر سپاهان را شکست دهند.
این بار سپاهانی ها به دنبال جبران و انتقام شکست های فصل قبل این تیم در ورزشگاه خانگی خود معروف به گودال نقش جهان هستند.
تیم فولاد خوزستان توانسته از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی شنبه شب گذشته در ورزشگاه غدیر اهواز تیم مس شهر بابک را با نتیجه هفت بر صفر شکست دهد و به مرحله بعد این رقابت ها صعود کند.
جالب اینکه این اولین دیدار بعد از جدایی سید سیروس پورموسوی و انتخاب ایلی استان مربی رومانیایی به عنوان سرمربی موقت فولاد خوزستان بود که با پیروزی این تیم به پایان رسید.
فولاد خوستان در حالی در ورزشگاه نقش جهان در لیگ برتر فوتبال به مصاف سپاهان اصفهان می رود که با هشت امتیاز در رده نهم لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد و با تغییرات در کادرفنی خود چشم به بالای جدول لیگ برتر فوتبال کشور دارد تا در ورزشگاه نقش جهان بتواند امتیاز بگیرد.
در آن طرف میدان طلایی پوشان سپاهان نیز با پیروزی سه بر یک در جام حذفی مقابل شهرداری ماهشهر با روحیه بالایی میزبان فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال هستند.
سپاهانی که این روزها بر خلاف فصل قبل با هدایت امیر قلعه نویی پر افتخارترین مربی لیگ برتر خوب نتیجه می گیرد و توانسته تا این لحظه با 15 امتیاز رتبه سوم جدول 16 تیمی لیگ برتر فوتبال کشور را ازآن خود کند.
با این حال قلعه نویی در آخرین گفت گوی خود با خبرنگاران بر تغییر نگرش بازیکنان این تیم برای گلزنی تاکید کرد و گفت: باید بازیکنان در زمین هماهنگ تر باشند و با تمرکز بالاتری بهتر از این چیزی که هستند بازی کنند.
تیم سپاهان اصفهان در حال حاضر با تیم پرسپولیس رده دوم این رقابت ها دو امتیاز و پدیده خراسان پنج امتیاز اختلاف دارد و چشم به بالای جدول رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران دارد تا خاطرات دوران طلایی خود را دوباره با امیر قلعه نویی پر افتخار ترین مربی لیگ برتر کشور برای هواداران خود تکرار کند.
فولاد مبارکه سپاهان با تغییرات زیاد در کادر فنی و بازیکنانش به دنبال انتقام شکست های فصل قبل از هم نام خوزستانی خود است تا با شاد کردن هواداران اصفهانی خود خود در ورزشگاه نقش جهان امیدوارانه به سوی قهرمانی و برگشتن به روزهای اوج خود در لیگ برتر فوتبال ایران با هدایت امیر قلعه نویی گام بردارد.
تیم فوتبال سپاهان اصفهان با چهار قهرمانی در جام حذفی، یکی از تیم‌های پرافتخار این جام به حساب می‌آید.
همچنین این تیم با پنج مقام قهرمانی در دوره‌های دوم، نهم، دهم، یازدهم و چهاردهم لیگ برتر، به پرافتخارترین تیم تاریخ این رقابت ها در ایران معروف است.
فولاد خوزستان نیز تاکنون دو مرتبه در فصل 84–1383 و فصل 93–1392 قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شده‌است. فولاد در فصل 84–1383 با کسب 64 امتیاز از 30 بازی رکورد مقتدرانه‌ترین قهرمانی در لیگ برتر ایران را کسب کرد.
8114/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.