به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اصفهان، علیرضا صلواتی در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات اصفهان با اشاره به چگونگی فعالیت دوربین‌های زوج و فرد در شهر اصفهان عنوان داشت: روزانه 20 تا 30 هزار راننده اصفهانی به دلیل تخلف در ورود به محدوده‌های ترافیکی، از طریق دوربین‌های زوج فرد جریمه می‌شوند.

تردد دانش‌آموزان با موتورسیکلت منع قانونی دارد

وی با بیان اینکه تردد دانش‌آموزان با موتورسیکلت منع قانونی دارد، تأکید کرد: هفته گذشته با برگزاری جلسه‌ای در شورای ترافیک استان اصفهان مقرر شد تا از تردد دانش‌آموزان موتورسیکلت‌سوار جلوگیری شود و هیچ‌گونه امکاناتی برای نگهداری موتورسیکلت‌هایشان اختصاص داده نشود.

صلواتی در ارتباط با تاکسی های اینترنتی نیز ابراز داشت: از دیدگاه ما اینها مسافربران شخصی اینترنتی هستند چراکه زیر نظر ما نیستند و هیچ‌گونه مجوزی از سازمان تاکسیرانی شهر اصفهان ندارند.

وی افزود: البته تاکسی‌های اینترنتی فعال در شهر اصفهان تهدید نیستند بلکه به عنوان یک فرصت هستند؛ امیدوارم به زودی آیین‌نامه صدور مجوز شرکت‌های تاکسی‌های اینترنتی به تصویب شورای شهر و تأیید فرمانداری اصفهان برسد تا چالش‌های موجود در این خصوص برطرف شوند.

وی  ابراز داشت: ایجاد امنیت در سفر و استفاده از ظرفیت‌ تاکسی‌های زردرنگ دو دلیل اصلی برای تدوین این آیین‌نامه است.

وی اشاره به اینکه در حال حاضر سرفاصله قطار شهری۱۰ دقیقه است و ساعت کار آن از ساعت شش و ۳۰ دقیقه صبح آغاز و تاساعت ۲۱ ادامه دارد، افزود: کاهش سرفاصله به هشت دقیقه و ادامه ساعت کاری مترو تا ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه در دستور شهرداری قرار گرفته است، بیان داشت: همچنین در نظر داریم سال آینده سرفاصله مترو را به پنج دقیقه برسانیم.

وی اضافه کرد: در تلاش هستیم تعداد مسافران حمل و نقل عمومی را از ۵۰ هزار مسافر کنونی به ۱۰۰ هزار مسافر افزایش دهیم.

محدوده طرح ترافیک

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1013786
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.