علیرضا راحتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: تعداد ماموریت های تصادفی از 33 درصد در سه ماهه نخست سال جاری اکنون به 43 درصد افزایش یافته است.
وی افزود: 2 هزار و 693 ماموریت اورژانسی در مجموع امسال داشتیم که نزدیک به 2 هزار و 68 ماموریت از سوی پایگاه های شهری و 625 ماموریت از سوی پایگاه های جاده ای شهرستان آران و بیدگل انجام شد.
سرپرست اورژانس 115 آران و بیدگل اضافه کرد: یک هزار و 552 مورد مربوط به ماموریت های غیر تصادفی و یک هزار و 141 مورد مربوط به ماموریت های تصادفی بود که 20 درصد بیماران در ماموریت های غیر تصادفی و 10 درصد آسیب دیدگان ماموریت های تصادفی در محل حادثه درمان شدند.
وی گفت: با توجه به وجود تعداد بسیار زیادی موتورسیکلت در آران و بیدگل، یک سوی بیشتر تصادف ها در این شهرستان را موتورسواران تشکیل می دهند که فرهنگ سازی در این زمینه بسیار ضروری به نظر می رسد.
سرپرست اورژانس 115 آران و بیدگل بیان کرد: بیماران تنفسی، قلبی، سقوط از ارتفاع و حوادث کار از ابتدای سال جاری تا کنون به ترتیب بیشترین ماموریت های اورژانسی غیرتصادفی بودند.
به گفته وی، 2 پایگاه شهری و سه پایگاه جاده ای اورژانس با هفت دستگاه آمبولانس و میانگین زمان هشت دقیقه در نقاط شهری و جاده های آران و بیدگل امدادرسانی می کند. 
میانگین کشوری زمان رسیدن نیروهای امدادی به محل حادثه های شهری و جاده ای به ترتیب هشت و 14 دقیقه است.
شهرستان آران و بیدگل با جمعیت افزون بر 103 هزار نفر در فاصله 6 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع می باشد.
7472/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.