به گزارش ایرنا، علیرضا جعفری روز یکشنبه در جلسه برنامه ریزی، پیش بینی و ارتقا سطح خدمات سفرهای تابستانی و همچنین سفر زائران اربعین حسینی استان اصفهان افزود: با توجه به شرایط موجود و افزایش نرخ بلیت سفر هوایی ، تقاضای برای حمل و نقل جاده ای بیش از پیش رو به افزایش است.
وی گفت: از اول تا 23 مرداد امسال 785 هزار نفر در قالب 69 هزار و 323 سفر از اصفهان به نقاط مختلف کشور سفر کردند.
جعفری افزود : این در حالی است که شهریور امسال این رقم شامل 830 هزار مسافر در قالب 70 هزار و 510 سفر بوده است.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان همچنین با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی و لزوم برنامه ریزی برای تسهیل سفر زائران حسینی گفت:‌ آسیب شناسی اقدامات سال گذشته ما را در بهبود کیفیت خدمات سفر به مردم یاری خواهد کرد.
وی تاکید کرد : ناوگان حمل ونقل مسافر و تمام دستگاه های ذی ربط در امور سفر زائران اربعین باید از امروز نسبت به رفع مشکلات و موانع پیش رو اقدام کنند، همچنین درسایه تعامل و هم افزایی می توان سطح خدمات ارائه شده به زائران اربعین حسینی را ارتقا داد.
رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان نیز در این جلسه با مرور بر نتایج صورت جلسات گذشته ، گفت: شناسایی و اصلاح نقاط حادثه خیز در مسیر زائران اربعین حسینی ضروری است.
حسین بیغمیان افزود: با توجه به آغاز موج دوم سفرهای تابستانی و در پیش بودن مراسم اربعین حسینی تمام دستگاه های ذی ربط باید نظارت دقیق و مستمر خود بر ناوگان حمل ونقل مسافربری را در دستور کار قرار دهند.
همچنین معاون فنی ونظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به لزوم آمادگی مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی استان در ایام سفرهای زائران اربعین حسینی، خواستار ایجاد جایگاه مخصوص اتوبوس های استان اصفهان در مرز مهران شد.
محمد علی صلواتی افزود: استقرار موکب ها یا ایستگاه های امنیت و سلامت برای پذیرایی از زائران در مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی موجود در جاده های استان اصفهان اقدامی برای افزایش کیفیت سفر مردم است که حال و هوای معنوی این سفر را دوچندان می کند.
وی با اشاره به ضرورت بازدید از پایانه های مرزی گفت: سال گذشته 70 درصد از زائران اصفهانی از مرز مهران بازگشتند که باید از هم اکنون برنامه ریزی و هماهنگی های لازم برای بازگشت مسافران از این مرز انجام گیرد.
0477/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.