معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان خواستار ایجاد جایگاه مخصوص اتوبوس‌های استان اصفهان در مرز مهران شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان،‌ محمد علی صلواتی در جلسه برنامه ریزی، پیش‌بینی و ارتقا سطح خدمات سفرهای تابستانی و همچنین سفر زائرین اربعین حسینی اظهار کرد: سال گذشته تجربیات ارزشمندی از برگزاری مراسم اربعین کسب شد و امسال نیز با بهره گیری از تجربیات گذشته باید برای ارتقا کیفیت سفر زائرین برنامه ریزی شود.

وی با استقبال از استقرار ایستگاه های امنیت و سلامت در مجتمع های خدماتی رفاهی و در مسیر تردد زائرین گفت: استقرار موکب ها یا ایستگاه های امنیت و سلامت برای پذیرایی از زائرین در مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی موجود در جاده های استان اصفهان اقدامی در راستای ارتقاء کیفیت سفر مردم بوده و حال و هوای معنوی این سفر را دوچندان می کند.

 معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به ضرورت بازدید از پایانه های مرزی تصریح کرد: در سال گذشته 70 درصد از زوار اصفهانی از مرز مهران بازگشتند و لذا باید از هم اکنون برنامه ریزی و هماهنگی های لازم برای بازگشت مسافران از این مرز انجام گیرد.

وی خواستار ایجاد سکوی مختص اتوبوس های مسافربری استان اصفهان در مرزمهران شد و گفت:‌ ساماندهی اتوبوس ها و عدم سرگردانی مسافران از نتایج راه اندازی این سکو است.

صلواتی با اشاره به لزوم اطمینان خاطر مسافران از هزینه سفر بازگشت با اتوبوس و جلوگیری از بی نظمی  اضافه کرد: ایجاد گیشه فروش بلیط برگشت و نصب نرخ نامه در معرض دید عموم در پایانه مهران و حتی پیش فروش بلیط های برگشت تاحدود زیادی به حل مشکلات شهروندان و شرکت های مسافربری کمک خواهد کرد.

وی خواستار هماهنگی کانون انجمن‌های صنفی شرکت‌های مسافربری کشور با نهادهای مختلف اعم از پلیس راه و دیگر نهادهای ذیربط برای جلوگیری از بروز مشکل برای رانندگان اتوبوس‌ها شد و گفت: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان اصفهان نیز در خصوص تامین سوخت مورد نیاز ناوگان‌های عمومی و شخصی در پایانه کاوه و جایگاه های سوخت مستقر محورهای سفر زائرین تمهیدات لازم را پیش بینی کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.